Клієнти «Нафтогазу» платять двічі? Компанія зробила роз'яснення
![Клієнти «Нафтогазу» платять двічі? Компанія зробила роз'яснення](/img/article/9677/46_main-v1699625912.jpg)
Пресслужба компанії радить звертатися до онлайн підтримки «Приват24» для коригування шаблонів для швидкої оплати рахунків за спожитий газ
Користувачі мобільних застосунків «Приват24» можуть отримувати повідомлення, в яких дублюються платіжки за газ. У пресслужбі НАК «Нафтогаз України» роз'яснили ситуацію з такими ж рахунками, і дали рекомендації.
У коментарях під постом на своїй сторінці адміністратори газопостачальної компанії порадили людям, яким приходять ті самі рахунки (наприклад просто від «Нафтогазу» та від представництва у вашому місті) переглянути дані про стан власного рахунку через інші онлайн-сервіси підприємства.
«Рекомендуємо переглядати актуальну інформацію щодо стану рахунку за допомогою онлайн сервісів нашої компанії, а саме через:
- особистий кабінет,
- чат-боти GASUA у Viber/Telegram або Facebook Messenger,
- або зателефонувавши до нашого контакт-центру», – йдеться у відповіді «Нафтогазу» одному з користувачів.
У компанії звернули увагу, що інформація в сторонніх сервісах може містити некоректні дані.
«Це допоможе уникнути плутанини щодо нарахувань та здійснених оплат», – кажуть у «Нафтогазі».
Також пресслужба компанії радить звертатися до онлайн підтримки «Приват24» для коригування шаблонів для швидкої оплати рахунків за спожитий газ.
Нагадаємо, компанія «Нафтогаз України» просить споживачів звертати увагу на колір полумʼя в газових побутових приладах. Він має бути виключно блакитним, в усіх інших випадках варто звертатися до газової служби.
До слова, керівник НАК «Нафтогаз України» Олексій Чернишов розповів в ефірі телемарафону, чого чекати від тарифів найближчої зими 2023-2024 років.
Коментарі — 0