Виконавча директорка Національної асоціації добувної промисловості оцінила тарифні плани «Укрзалізниці»

Виконавча директорка Національної асоціації добувної промисловості оцінила тарифні плани «Укрзалізниці»
«Укрзалізниця» хоче збільшити тарифи на вантажні перевезення
фото з відкритих джерел

Поки Укрзалізниця буде заробляти, бізнес буде закриватися – експерт про підвищення тарифів на перевезення

Чергове підвищення тарифу на вантажні перевезення, яке ініціює «Укрзалізниця», призведе до того, що підприємства почнуть скорочувати обсяги виробництва, а відтак – зарплати та податки до бюджету. Тому від росту тарифів виграє тільки державний монополіст УЗ – в той час як держава втрачатиме промисловість.

Про це заявила у коментарі виконавча директорка Національної асоціації добувної промисловості України (НАДПУ) Ксенія Орінчак.

«Якщо буде підвищення тарифів, бізнес буде виходити в нуль, тільки щоб перекрити поточну операційну роботу. Але це тоді не про бізнес – це про дати заробити державному підприємству, яке є на сьогоднішній день монополістом у перевезеннях, і фактично працювати в збиток або взагалі зупинитися», – наголосила Орінчак.

Вона зауважила, що наразі держава має стимулювати розвиток добувної галузі – адже вона втрачає підприємства, та найголовніше – людський ресурс. Тож якщо не буде державного стимулювання, у галузі не буде кому працювати. А відповідно – завантажувати роботою залізницю.

«Якщо підприємства будуть збільшувати тарифи і не буде кому працювати, не виграє ні держава, ні бізнес. Тому перед тим, як підвищувати тарифи і закладати це в державний бюджет, потрібно знайти паритетну формулу для того, щоб бізнес і держава мали баланс і не перекривали один одному повітря. Бізнес і так як може, так і працює. А так ми взагалі його зупинимо», – резюмувала Орінчак.

Як відомо, нещодавно з’явилася інформація про намір «Укрзалізниці» збільшити тарифи на вантажні перевезення.

Рік тому у липні компанія вже підвищувала тарифи на 70% – це призвело до зростання собівартості української продукції та скорочення обсягів виробництва підприємств.

В свою чергу економіст Андрій Новак заявив, що від підвищення тарифу на залізничні перевезення наша держава програє, оскільки втратить тисячі суб’єктів господарювання. Тому тут необхідне втручання уряду, який має приборкати апетити «Укрзалізниці».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Під час війни продовжили свою роботу лише 70% українських швейних фабрик
Чому в голові в українського міністра Ikea, а не Бродівська швейна фабрика?
Будівництво заводу з виробництва безпілотників в Україні буде завершено за 1,5 року
Турецький концерн Baykar інвестує в Україну $100 млн
«Укрзалізниця» планує збільшити тарифи на вантажні перевезення на 20%
Експерт Національного інституту економічних досліджень оцінив план «Укрзалізниці» підвищити тарифи
Про ринок азарту під час війни і яка програма розвитку йому потрібна
Розвиток легального грального бізнесу може дати додатковий імпульс українській економіці, – ЗМІ
«Укренерго» вжила заходів для максимального залучення всієї доступної генерації для забезпечення можливості проходження наступного опалювального сезону в умовах війни
Для безперебійного енергопостачання прайс-кепи не мають заважати імпорту електрики, – «Укренерго»
На сьогодні собівартість перевезення одного пасажира перевищує оплату за проїзд майже у два з половиною – три рази
«Київпастранс» назвав собівартість проїзду в Києві
За словами Шмигаля, тарифи на опалювальний сезон залишаються без змін
Опалювальний сезон. Шмигаль пояснив, що буде з тарифами та субсидіями
Успіхи нового зернового коридору демонструють, що Росія була зайвою ланкою в Чорноморській зерновій ініціативі
Переговори про повернення Москви до зернових угод не мають сенсу, – експерти
За словами експерта, блокування суден у коридорі призводить також і до іміджевих втрат – адже Україна доклала значних зусиль для його відкриття
Блокування суден у морському коридорі це прямий саботаж окремих чиновників – генеральний директор ФРТУ
Дата публікації новини: