Кожен четвертий клієнт «Закарпатгаз Збуту» користується онлайн-сервісами компанії

Кожен четвертий клієнт «Закарпатгаз Збуту» користується онлайн-сервісами компанії

Клієнти можуть самостійно вносити показники газового лічильника та сплачувати за спожитий газ онлайн

За три роки кількість користувачів онлайн-сервісом «Особистий кабінет» в Закарпатській  області зросла в 15 разів. Якщо в кінці 2015 году у ньому зареєструвалися 4620 закарпатців, то зараз вже 70 382.

Зареєструвавшись на сайті 104.ua в Особистому кабінеті, клієнт «Закарпатгаз Збута» може самостійно вносити показники газового лічильника та сплатити за спожитий газ онлайн, скориставшись однією із наявних платіжних систем. «Із грудня, на додачу до вже існуючих варіантів оплати за спожитий газ, прийом платежів тепер здійснюється через мережу терміналів Ibox, яких по Україні – 6000 штук, та за допомогою мобільного додатку Monobank», – повідомила директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець.

Процедура реєстрації в Особистому кабінеті проста: необхідно мати електронну пошту, знати особовий рахунок, суму останнього платежу за газ або номер лічильника газу. «Зареєструватися для користування Особистим кабінетом можна і за допомогою мобільного додатку 104 Mobile для Android», – пояснила  Вікторія Томинець.

Особистий кабінет –  це не єдиний сервіс компанії для дистанційного вирішення газових питань.  Для зручності клієнтів існують й інші:

- електронна пошта: [email protected];

- контакт-центр (номер для закарпатських споживачів  (0312) 42-47-04);

- СМС-повідомлення на короткий номер 7104 (надіславши повідомлення на цей номер, можна з’ясувати стан рахунку і баланс);

- інтелектуальне голосове IVR меню (цілодобово, за номером контакт-центру (0312) 42-47-04);

За статистикою, за 11 місяців поточного року закарпатці звернулися у контакт-центр майже 700 тисяч разів. Найбільше звернень зафіксовано у листопаді (71,5 тис.), найменше – у червні (56,3 тис.). 

Оператори ТОВ «РГК Контакт-центр» обслуговують запити споживачів щоденно, включно з вихідними днями, з 8:00 до 20:00. До працівників контакт-центру можна звертатися з питаннями  щодо газопостачання: дізнатись стан особового рахунку, отримати консультації за розрахунками, платіжними документами, дізнатись, чи надійшли сплачені за газ кошти, отримати консультації з укладання договору чи переоформлення особового рахунку, субсидій, нарахованих пільг тощо.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: