Майже 10,5 тис. клієнтів АТ «Дніпрогаз» користуються чат-ботом 7104ua у Viber

Майже 10,5 тис. клієнтів АТ «Дніпрогаз» користуються чат-ботом 7104ua у Viber
Підписавшись на паблік-аккаунт, можна отримати доступ до даних особового рахунку, слідкувати за поточним станом розрахунків, переглядати історію оплат і показань лічильників (за наявності)

Реєстрація у чат-боті 7104ua дозволяє швидко передавати показання лічильника і сплачувати за газ та його доставку онлайн

АТ «Дніпрогаз» повідомляє, що вже близько 10,5 тис. клієнтів долучилися до швидкого та легкого використання чат-боту 7104ua у месенджері Viber.

Як інформують у пресслужбі компанії, реєстрація у чат-боті 7104ua дозволяє швидко передавати показання лічильника і сплачувати за газ та його доставку онлайн. Підписавшись на паблік-аккаунт, можна отримати доступ до даних особового рахунку, слідкувати за поточним станом розрахунків, переглядати історію оплат і показань лічильників (за наявності).

«Жителі Дніпра та Дніпровського району продовжують досить активно долучатись до користування дистанційними газовими сервісами. Чат-бот у Viber дозволяє істотно оптимізувати процес обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість та якість», - зазначає начальник управління клієнтського сервісу АТ «Дніпрогаз» Марина Коваленко.

Для того щоб приєднатися до спільноти 7104ua у Viber, необхідно відсканувати  QR-код, підписатися та скористатися зручним контекстним меню. Для подальшої реєстрації необхідно зазначити номер особового рахунку та суму останнього платежу або серійний номер лічильника (за його наявності). Суттєвою перевагою даного сервісу є можливість приєднання до 5 особових рахунків на одному мобільному пристрої.

З квітня чат-бот 7104ua у Viber приймає показання лічильників з фото. Після ручного введення показників лічильника в чат-бот споживачеві пропонується додати й фото самого лічильника. Знімок лічильника можна додати з галереї телефону. Таким чином, споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань. Незабаром у Viber також з’явиться функція розпізнавання показань по фото.

Нагадуємо, що АТ «Дніпрогаз» має широкий спектр зручних сервісів для споживачів газу: «особистий кабінет» на сайті 104.ua, мобільні додатки 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone. Окрім цього, фахівці компанії надають консультації клієнтам за номерами Контакт-центру: (056) 78-78-104 та (067) 62-63-104.

До відома, основною сферою діяльності АТ «Дніпрогаз» є розподіл природного газу для мешканців міста Дніпра та Дніпровського району. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тис. км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тис. побутових споживачів, 3,7 тис. промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. АТ «Дніпрогаз» є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: