Неконструктивні дії Мінінфраструктури і Укрзалізниці можуть привести до зупинки великих підприємств, - Біленький

Неконструктивні дії Мінінфраструктури і Укрзалізниці можуть привести до зупинки великих підприємств, - Біленький
За словами голови Федерації металургів, в Міністерстві інфраструктури прийняли абсурдне рішення, запустивши електричку, що повинна збирати працівників на проміжних станціях на всьому шляху проходження, без зупинок з Покровська в Авдіївку

Укрзалізниця підняла ціну квитка в електричці для працівників Авдіївського коксохімічного заводу під час карантину з 12-16 грн до 600 грн в один бік

Міністерство інфраструктури України та Укрзалізниця зайняли неконструктивну позицію щодо організації доставки співробітників на великі промислові підприємства. Про це заявив глава Федерації металургів Сергій Біленький.

За словами експерта, Кабмін при встановленні обмежень на перевезення пасажирів у зв'язку з карантином передбачив можливість перевезення співробітників підприємств залізничним транспортом, що на сьогодні не може повністю забезпечити Міністерство інфраструктури і Укрзалізниця. «Є такий найбільший коксохім в Європі Авдіївський коксохімічний завод. Найбільш складна ситуація з довозом співробітників зараз якраз саме на цьому підприємстві. На ньому працює понад чотири тисячі осіб, з них близько 800 людей працюють щозміни. Багато з них проживають не в самій Авдіївці, а в передмісті. Раніше вони діставалися на роботу на електричках. Потім у зв'язку з карантинними заходами, які були прийняті Кабміном, ці електрички скасували, але пізніше дозволили, щоб люди могли потрапити на роботу, проте Міністерство інфраструктури і Укрзалізниця своєрідно це виконують», - розповів Біленький.

За словами голови Федерації металургів, в Міністерстві інфраструктури прийняли абсурдне рішення без проведення попередніх консультацій з Авдіївським КХЗ, запустивши електричку, яка повинна збирати працівників на проміжних станціях на всьому шляху проходження, без зупинок з Покровська в Авдіївку. Таким чином, формально поїзд погодили, однак він не вирішує проблеми промислового гіганта.

Крім того, сама Укрзалізниця істотно завищила вартість спецпотяга, намагаючись збільшити свої доходи у 30-40 разів. «Раніше ціна квитка становила 12-16 гривень в один кінець (Покровське - Авдіївка - ред), цілком адекватна ціна. Зараз за проїзд в тій же електричці Авдіївський КХЗ повинен платити близько 600 грн. / за ос. в один бік. Це навіть не саботаж, вже більше схоже на мародерство», - пояснив Біленький.

На думку глави Федерації металургів, в нинішніх кризових умовах, влада повинна зробити все можливе, щоб промисловість в країні не призупинилася і не зупинилася економіка. Стабільна робота Укрзалізниці грає в цьому ключову роль.

«Якщо зупиниться Укрзалізниця, у нас зупиниться практично вся промисловість. Але такими дрібними діями залізничників і взагалі профільного міністерства, схожими на саботаж, ми зараз можемо зупинити найбільший коксохім в Європі. Я не здивуюся, що завтра зупиняться всі інші великі підприємства, і не тільки гірничо-металургійного комплексу. Тому потрібно цю проблему вирішувати негайно», - підкреслив Біленький.

Нагадаємо, раніше експерший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко заявив, що від стабільної роботи Укрзалізниці залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базовим галузям.

У свою чергу, президент Асоціації «Укрвідтранс», куди входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталя Петриченко висловилася за введення мораторію на зміну цін на послуги Укрзалізниці на період кризи, що дозволить вантажовідправникам з меншими втратами пройти кризу.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: