Із кондиціонерами та USB-роз’ємами – якими будуть нові трамваї, що курсуватимуть Києвом

  •  glavcom.ua
  • Розсилка
. У салоні нових трамваїв є система клімат-контролю, USB-роз’єми, відкидний пандус, відеоспостереження - Із кондиціонерами та USB-роз’ємами – якими будуть нові трамваї, що курсуватимуть Києвом
. У салоні нових трамваїв є система клімат-контролю, USB-роз’єми, відкидний пандус, відеоспостереження
Фото: facebook.com/tatrayug

Виготовили 20 низькопідлогових машин у Дніпрі

Нові низькопідлогові трамваї від дніпровського заводу «Татара-Юг» уже незабаром з’являться на вулицях столиці. Підприємство та «Київпастранс» підписали контрактну угоду на постачання 20 машин.

Зараз у Дніпрі тривають випробування трамваїв, повідомив на своїй сторінці у facebook журналіст Олег Васильєв.

«Вагон має три секції. Кожна секція стоїть на візку, два з них моторні, поворотні. У салоні є система клімат-контролю, USB-роз’єми, відкидний пандус, відеоспостереження. Ціна трамваю – 1 млн. 229 тис. євро», – ідеться у дописі.

Довжина нового трамваю – 27 метрів. Завдяки тому, що машини низько підлогові та обладнані пандусами, вони є доступними для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення.



Раніше повідомлялося, що Борщагівську лінію швидкісного трамвая хочуть продовжити до станції метро «Палац спорту». Для цього вже зроблені перші кроки – оголошено відкриті торги на розробку проєктної документації будівництва трамвайної лінії від вул. Старовокзальної до станції метро «Палац спорту» із заїздом на Вокзальну площу. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 20 травня.

Нагадаємо, що Київ планує придбати 20 електробусів за Кіотським протоколом.


Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Натисніть «Подобається», щоб читати
Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies

Із кондиціонерами та USB-роз’ємами – якими будуть нові трамваї, що курсуватимуть Києвом