«Картка киянина» змінить свої функції
На зміну звичній соціальній карті прийде «Муніципальна картка «Картка киянина»
На пленарному засіданні Київської міської ради 20 грудня депутати прийняли рішення «Про запровадження в місті Києві багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина».
Відтак, на зміну звичній соціальній карті прийде «Муніципальна картка «Картка киянина». Нововведення пов’язані з тим, що термін дії договорів з компанією, яка забезпечує роботу нинішньої системи закінчується 31 грудня 2018 року. Обслуговуванням нової карти буде займатися місто та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ). Про це повідомляє прес-служба Київрада.
Муніципальна картка «Картка киянина» матиме розширений функціонал. Зокрема буде транспортний додаток (аналог «зеленої» карти метро) та платіжний додаток (можливість здійснювати безготівкові платежі і зняття готівки). Крім того, муніципальна карта передбачає підключення й інших функцій:
- Комунальний додаток (дані про пільги і субсидії при оплаті послуг ЖКГ);
- Медичний додаток (надання спектру медичних послуг);
- Торговий додаток (надання та облік знижок у роздрібних торгово-сервісних підприємствах, аптеках, лікувальних установах, закладах культури тощо);
- Освітній додаток (надання та облік послуг і сервісів учням закладів освіти
Відповідно до рішення, отримати муніципальну картку зможуть одержувачі будь-яких пільг і виплат з міської скарбниці. Зокрема: переміщені особи, які стоять на обліку в Києві, офіційно працевлаштовані в столиці, учні столичних шкіл та вишів, а також їхні батьки та опікуни.
Щоб отримати таку карту, необхідно подати заяву до банку-учасника проекту та надати пакет документів: паспорт; ідентифікаційний код; документи, що підтверджують право на отримання муніципальної карти (учнівський, студентський, довідка з місця роботи тощо), документи про надання пільг, компенсацій і допомог.
Соціальну картку мають видати протягом 30 днів після подання заяви та документів.
Рішення підтримали 63 депутати.
Коментарі — 0