Експерти приступили до моніторингу пропускної здатності лінії Комиш-Зоря - Волноваха
Укрзалізниця розраховує вийти на пропускну здатність на даному напрямку до 42 пар поїздів на добу, тобто - до 84 потягів
Центр транспортних стратегій запускає проект «Залізничний лічильник», за допомогою якого будуть моніторити реальні показники пропускної здатності залізничної інфраструктури України. Про це повідомляє ЦТС.
«Перший ділянку в зоні контролю - вантажні перевезення на перегоні Комиш-Зоря - Волноваха. Перегін на даний момент залишається єдиним залізничним сполученням зі станціями Маріупольського сайту. Це робить критичний вплив на роботу промислових підприємств Маріуполя, а тому збільшення пропускної здатності залізниці на даному відрізку має вкрай важливе значення для промислового центру Приазов'я і в цілому економіки України», - повідомляє ЦТС.
Як нагадують у центрі, нещодавно на лінії тривали ремонтні роботи на перегоні Розівка-Зачатіївська. Було укладено понад 17 км залізничної колії, встановлено чотири комплекти стрілочних переводів та обладнано три низькі платформи. Відкривати перегін приїжджав прем'єр-міністр Володимир Гройсман.
Після запуску перегону пропускна здатність на цьому напрямку, за словами голови правління ПАТ УЗ Войцеха Бальчуна, повинна збільшитися до 29 пар на добу, тобто до 58 поїздів.
«Орієнтовні обсяги перевезень на напрямку найближчим часом становитимуть близько 1600 вагонів на добу або 29 пар поїздів, з яких п'ять пасажирських, решта – вантажні», - інформував Бальчун.
У перспективі ж УЗ розраховує вийти на пропускну здатність на даному напрямку до 42 пар поїздів на добу, тобто - до 84 потягів.
Як пишуть у ЦТС, поки ж у Маріуполі констатують, що залізна дорога далека від таких показників. Так, раніше гендиректор Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча Юрій Зінченко заявив, що після розширення перегону Камиш-Зоря - Волноваха УЗ не змогла забезпечити пропуск 22 вантажних поїздів на добу. «На жаль, обіцяних 22 вантажних потяги на добу через Комиш-Зорі ми так і не побачили», - констатував топ-менеджер.
Як нагадали в Центрі, вже після запуску перегону Розівка-Зачатіївська Маріупольський порт прийняв перше судно з вапняком з ОАЕ. Ця поставка була обумовлена тим, що Укрзалізниця знову-таки не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха, і металургам довелося шукати варіанти постачання сировини з далеких ринків.
«Запускаючи «Залізничний лічильник», ЦТС має намір акцентувати увагу на таких «вузьких горлах» залізниці. Надалі планується моніторинг й інших ділянок, де будуть виникати складнощі з вантажоперевезеннями в пікові періоди», - повідомляє Центр транспортних стратегій.
Коментарі — 0