Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Канал Медведчука проведе телеміст із забороненим російським телеканалом

    • Розсилка
    Канал Медведчука зібрався провести телеміст із забороненим в Україні російським пропагандистським телеканалом - Канал Медведчука проведе телеміст із забороненим російським телеканалом
    Канал Медведчука зібрався провести телеміст із забороненим в Україні російським пропагандистським телеканалом
    Фото: YouTube

    Пропагандист Дмитро Кисельов уже анонсує «унікальний телеміст» з Україною

    Український телеканал NewsOne і заборонений в Україні пропагандистський телеканал «Россия1» анонсують проведення телемосту «Надо поговорить!». Про це ідеться у відеоролику-анонсі, опублікованого у YouTube каналу «Россия1» і який представляє пропагандист Дмитро Кисельов.

    Як повідомляється, телеміст відбудеться 12 липня о 18:00 між студіями каналу «Россия1» у Москві і українським каналом NewsOne, яким володіє Тарас Козак, бізнес-партнер Віктора Медведчука. Ведучі – Марія Сіттель з Андрієм Малаховим з російського боку і Олена Кирик із Василем Головановим з українського боку.



    Окрім того, завтра о 9:10 у телепрограмі забороненого в Україні телеканалу «Россия24», який входить до медіахолдингу ВГТРК запланований вихід інтерв'ю із Віктором Медведчуком. Це інтерв'ю він дав напередодні програмі «Действующие лица», яка виходить на телеканалі «Россия1».

    Як відомо, Україна в 2015 році застосувала санкції до російських ВАТ «Первый канал», ВАТ «Телекомпания НТВ» і телеканалів «РТР-планета» і «Россия-24». Це визначено рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня, яке набуло чинності внаслідок указу від 16 вересня президент України Петра Порошенка.

    Згідно з документом, до цих підприємств застосовуються санкції у вигляді «обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування».

    Загалом під українські санціїї потрапили 105 юридичних осіб та 388 фізичних.

    Нагадаємо, на початку лютого цього року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України прийняла рішення накласти штраф на телеканал NewsOne в розмірі близько 100 тис. гривень. В ході перевірки каналу були зафіксовані три види порушень законодавства

    • у контексті заборони на використання телерадіомовлення для розпалювання національної ворожнечі;
    • в контексті заборони трансляції передач, створених після 1 серпня 1991 року, які містять популяризацію, пропаганду органів «держави-агресора»;
    • у контексті порушення вимог достовірності та збалансованості подачі інформації
    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ