Криворізький залізорудний комбінат поскаржився прем'єру на «Укрзалізницю»
КЗРК заявляє, що залізничники спрямовують усі ресурси на обслуговування найбільшого гравця на ринку - «Метінвесту» Ріната Ахметова за рахунок інших підприємств
ПАТ «Укрзалізниця» забезпечує перевезення металургійного холдингу Ріната Ахметова «Метівест» за рахунок інших підприємств гірничо-металургійної галузі. Про це йдеться в листі Криворізького залізорудного комбінату до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова.
У заяві КЗРК заявляє, що з грудня «Укрзалізниця» фактично припинила надавати вагони під експортні поставки продукції комбінату. В результаті були зірвані поставки залізної руди практично за всіма контрактами КЗРК з меткомбінатами Східної і Центральної Європи. Залізничники не виконують затверджений ними ж план перевезень для КЗРК, який на грудень становить 251,21 тисячі тонн або 3592 вагона. За перші 12 днів грудня згідно плану КЗРК мав отримати 1484 вагона для перевезень, тоді як було надано всього 243 вагона.
КЗРК заявляє, що залізничники спрямовують усі ресурси на обслуговування найбільшого гравця на ринку - «Метінвесту» Ріната Ахметова за рахунок інших підприємств. «Не дивлячись на взяті зобов'язання, ПАТ «Укрзалізниця» відмовляється їх виконувати, направляючи весь парк порожніх піввагонів на забезпечення потреб виключно підприємств ТОВ «Метінвест Холдинг», - йдеться в листі.
За ті ж 12 днів на перевезення підприємств «Метінвесту» «Укрзалізниця» виділила майже 10 тисяч вагонів, в той час як для КЗРК тільки 243. в результаті за 12 днів КЗРК, на якому працює 9 тисяч осіб, втратив від невиконаних поставок руди 94,8 мільйона гривень і знаходиться фактично під загрозою зупинки, а бюджет не отримав 19 тисяч податкових платежів.
Комбінат заявляє, що «Укрзалізниця» виконує вказівку безпосередньо Кабінету Міністрів за всяку ціну забезпечити для «Метінвесту» щоденну відправку 36 маршрутів (близько 1240 вагонів). КЗРК розцінюють ситуацію, що склалася, як дискримінацію державою частини підприємств галузі на догоду конкурентам.
«Ми не розуміємо, якими міркуваннями керуються в Кабінеті Міністрів, коли віддають накази, які фактично знищують найбільше підприємство в Україні з видобутку руди підземним способом, одного з найбільших платників податків, і чому встановлюється диференційований підхід щодо допуску підприємств до державної інфраструктурі (залізниці), з виділенням підприємств, які мають значну перевагу над іншими?» - йдеться в листі.
КЗРК підкреслює, що в 2017 році заплатило до бюджету понад 1 мільярд гривень податків, що робить його одним з найбільших платників податків в країні. Комбінат просить прем'єр-міністра Володимира Гройсмана та керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова терміново втрутитися в ситуацію, відновити забезпечення КЗРК вагонами і покарати винних у ситуації, що склалася.
Коментарі — 0