В Україні через скорочення туризму з ринку йдуть автопрокатні компанії
Основними клієнтами компаній з оренди авто були іноземні туристи
Із моменту запровадження карантинних обмежень у березні п’ять автопрокатних компаній покинули ринок через різке скорочення кількості іноземних туристів.
Про це пише UBR.
Так, п’ять компаній припинили роботу у сфері короткострокової оренди автівок.
Генеральний секретар Асоціації автопрокатних компаній Дмитро Вакуленко пояснив, що причиною є різке скорочення потоку іноземних туристів в Україну - саме вони були основними клієнтами компаній.
Через неспроможність конкурувати з великими компаніями на рівні сервісу, менші гравці на ринку мусили знижувати ціни та працювати собі у збиток.
Вакуленко зазначив, що через це багато компаній наразі працюють у «підвішеному стані».
Сьогодні орендувати автівку в Україні можна за близько 50 доларів за 1-2 доби, проте вартість залежить від класу та типу авто. Влітку ціни також зростають порівняно з іншими періодами.
За даними Euromonitor більше половини українського ринку у 2019 році становили три міжнародні компанії, лідером був Sixt (26,2% ринку).
Нагадаємо, що цього року кількість іноземних туристів в Україні зменшилася у чотири рази.
Коментарі — 0