рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Як адаптувати продукт і комунікацію до digital-середовища: кейси топових компаній на DGTL марафоні

    • Розсилка
    Як адаптувати продукт і комунікацію до digital-середовища: кейси топових компаній на DGTL марафоні

    Ключовою темою марафону 2020 стала нова digital-реальність

    19 серпня фахівці з Raketa, Intertop, BBDO, Контрамарка, WOG та ще 10 великих компаній розкажуть, як трансформували продукт, бізнес-процеси та комунікацію в карантин на online-івенті DGTL марафон # 4.

    З програмою та списком спікером можна ознайомитися на сайті: dgtl.mmr.ua

    Щорічно бізнес-медіа бюро ekonomika + проводить DGTL марафон, на якому провідні СМО, СЕО, креативні директори та власники компаній діляться стратегіями, досвідом та кейсами.

    Ключовою темою марафону 2020 стала нова digital-реальність. Навіть тим компаніям, хто вже був присутній онлайн, довелося змінювати бізнес-процеси, що вже говорити про галузі, які до цього вважалися виключно оффлайновими.

    Теми спікерів DGTL марафону:

    • як INTERTOP увірвався в онлайн-простір, і навіщо бренду канал на Tik Tok, розповість СМО компанії Валерія Толочина;
    • як карантин активував новаторські digital-сервіси: кейсами WOG поділиться Head of digital marketing Євген Чорний;
    • що змінилося в маркетингу вражень в карантин і що робити сфері масових заходів, ви дізнаєтеся від CBDO Adsapience Олега Бертуша;
    • про digital-інструментах для розвитку партнерської мережі продажів розповість СМО Ajax Systems Валентин Гриценко;
    • як Jägermeister ефективно замінив оффлайн-інтеграції та створив комунікаційну еко-систему в умовах карантину, поділиться досвідом бренд-менеджер компанії в Україні Вікторія Прудник.

    Оскільки соціальна місія бізнес / медіа бюро еkonomika + - допомагати підприємцям, надаючи знання та перевірені стратегії, організатори впровадили формат участі FREE, за яким усі бажаючі отримають доступ до виступів чотирьох спікерів безкоштовно.

    Формат участі FULL передбачає доступ до виступів 14 експертів та всі можливості живого івенту в онлайн-форматі:

    • максимальний ефект присутності за рахунок трансляції в професійній студії;
    • можливість поставити питання експертам під час виступу - їх озвучить ведучий-модератор;
    • онлайн-чат для питань експертам: учасники зможуть проконсультуватися щодо власних кейсів під час консультацій в Telegram;
    • моментальний доступ до презентацій;
    • нетворкінг в закритій Telegram-групі: майданчик для обговорення ідей, знайомств та спільного пошуку нестандартних digital-рішень.

    Вибрати формат і зареєструватися: dgtl.mmr.ua

    Організатори:

    Ekonomika + - бізнес-медіа хаб, до якого входять онлайн-видання mmr.ua, delo.ua і womo.ua, а також журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Також Ekonomika + щорічно проводить більше 20 ділових заходів, серед яких SHE Congress - обмін унікальним досвідом жінок в бізнесі, «Завтра» - конференція унікальних тінейджерів, Business Wisdom Summit - стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу, HR Wisdom Summit - обмін кейсами між HR -фахівцями за межею стандартних компетенцій.

    Oнлайн-медіа про маркетинг, рекламу і креативі MMR - свіжі новини і кейси топових маркетинг-директорів та фахівців з комунікацій.


    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

    Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies