Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Льюїс Хемілтон – чотириразовий чемпіон Формули-1

    • ГЛАВКОМ
    • Розсилка
    Льюїс Хемілтон – чотириразовий чемпіон Формули-1

    Доля чемпіонства у 2017 році вирішилася після Гран Прі Мексики, який виграв Макс Ферстаппен

    Льюїс Хемілтон міг стати чотириразовим чемпіоном світу в автоперегонах класу «Формула-1» у неділю, 29 жовтня, після Гран Прі Мексики. Для цього британцю потрібно було фінішувати не нижче п’ятого місця. Або ж розраховувати, що його головний і єдиний конкурент Себастьян Феттель не підніметься вище третьої позиції у звітній гонці.

    Феттель дав зрозуміти, що ще збирається поборотися за титул, вигравши напередодні поул-позицію. Водночас, Хемілтон показав тільки третій час. Його випередив також і Макс Ферстаппен. Четвертим стартував Вальттері Боттас, а п’ятим – Кімі Райкконен.

    Старт гонки на автодромі імені братів Родрігесів виявися гарячим і багатим на події. Ферстаппен нав’язав Феттелю серйозну боротьбу вже на перших метрах дистанції. Німцю вдалося відбити атаки у першому повороті, але у другому він допустив невеличку помилку, чим відразу ж скористалися Макс і Льюїс. Крім того, навіть дійшло до зіткнення між претендентами на чемпіонство. У підсумку Феттелю у боксах замінили носовий обтікач, а у Хемілтона ще й стався прокол. Після зупинок обидва, звичайно ж, відкотилися у хвіст пелотону, і шанси британця на перемогу в особистому заліку відразу ж зросли.


    Читайте також



    dnvanamx4ae5urh

    Зіткнення Феттеля та Хемілтона

    Таким чином, лідером на першому колі став Ферстаппен, на другу сходинку піднявся Боттас, а на третю – Естебан Окон. Четвертим був Ніко Хюлькенберг, а п’ятим – Серхіо Перес, якого несамовито підтримували рідні трибуни. У Даніеля Ріккардо виникли проблеми з болідом, і він змушений був зійти.

    Ферстаппен доволі швидко відірвався від Боттаса на комфортні п’ять секунд, а той, у свою чергу, на 15-му колі «віз» Окону більше десяти. Та цікавіше було спостерігати за тим, як Феттель і Хемілтон піднімалися пелотоном. У Себастьяна це виходило краще, і вже на 17-му колі він був 14-м. Натомість, Хемілтон дуже довго відіграв відставання від 18-го місця. Причому Льюїс жалівся команді, що атакувати Карлоса Сайнса йому дуже важко. А здобув він одну позицію тільки після сходу Хюлькенберга, якому повідомили, що йому не просто варто зупинити болід, а пошвидше вилізти з нього.

    Тільки на 30-му колі Хемілтон обігнав Сайнса, а потім відразу і Паскаля Верляйна. Феттель на той момент уже прорвався на восьму сходинку, залишивши позаду обидві McLaren. Фернандо Алонсо та Стоффель Вандорн примудрилися піднятися в очкову зону, незважаючи на те, що отримали чимало штрафів і починали гонку з 18-го та 19-го місць.


    dnu-ldww0aya6wb

    Боротьба на старті гонки

    На 33-му колі Брендон Гартлі змушений був зупиняти свій болід у небезпечному місці через проблеми з двигуном, який задимівся. Було оголошено віртуальний сейфті-кар, чим відразу ж почали користатися пілоти та поїхали на піт-стопи. Серед них були і Феттель з Хемілтоном. Було зрозуміло, що більше на піт-лейн гонщики у цій гонці не поїдуть. Хіба що у когось виникнуть проблеми. Себ повернувся на трасу восьмим і почав атакувати трасу що є сили. Кевін Магнуссен довго протистояти не зміг, і німець кинувся у погоню за Пересом, від якого на 38-му колі відставав на 17 секунд.

    15 кіл знадобилося Феттелю, щоб дістати Переса та випередити мексиканця. Хемілтону тим часом залишалося здобути лише одну позицію, аби повернутися в очки. І німець, і британець буквально через кілька кіл знову змінили свої позиції. Себастьян разом залишив позаду Ленса Стролла й Естебана Окона, ставши четвертим, а Льюїс випередив Феліпе Массу у боротьбі за десятий рядок і, відповідно, очкову зону.

    За десять кіл до завершення гонки Феттель відставав від Райкконена на 25 секунд. І навіть якби у Ferrari задіяли командну тактику, і Кімі пропустив би напарника, то це б нічого не змінило. Справа у тому, що другим їхав Боттас, і його відрив від іншого фіна складав також в районі 25-ти секунд. Вірити у те, що Себастьян відіграє майже хвилину у Вальттері, не доводилося. Власне, так і сталося.

    Отож, Макс Ферстаппен, виборовши перше місце на старті гонки, виграв Гран Прі Мексики 2017. Другим фінішував Вальттері Боттас, третім – Кімі Райкконен. Далі до фінішу дісталися Себастьян Феттель, Естебан Окон, Ленс Стролл, Серхіо Перес, Кевін Магнуссен. Льюїс Хемілтон на останніх колах ще й випередив Фернандо Алонсо, завершивши гонку на 9-му рядку.

    А найголовніше – це те, що за два етапи до завершення чемпіонату 2017 року Формула-1 отримала свого чемпіона. Ним став Льюїс Хемілтон. Це – четвертий титул для британця. До цього він перемагав у чемпіонаті у 2008, 2014 та 2015 роках.

    Нагадаємо, що Mercedes здобув кубок конструкторів у США.


    dnvvu47wsaa1gih

    Чемпіон розповідає про свої емоції


    Результати Гран Прі Мексики:

    1. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - 1:
    2. Вальттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - +19.678
    3. Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - +53.116
    4. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - +1:09.241
    5. Естебан Окон (Sahara Force India) - +1 коло
    6. Ленс Стролл (Williams) - +1 коло
    7. Серхіо Перес (Sahara Force India) - +1 коло
    8. Кевін Магнуссен (Haas) - +1 коло
    9. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - +1 коло
    10. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - +1 коло
    11. Феліпе Масса (Williams) - +1 коло
    12. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - +1 коло
    13. П’єр Гаслі (Scuderia Toro Rosso) - +1 коло
    14. Паскаль Верляйн (Sauber) - +2 кола
    15. Ромен Грожан (Haas) - +2 кола

    Зійшли:

    Карлос Сайнс-молодший (Renault Sport) - DNF (60-е коло)
    Маркус Ерікссон (Sauber) - DNF (56-е коло)
    Брендон Гартлі (Scuderia Toro Rosso) - DNF (32-е коло)
    Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - DNF (24-е коло)
    Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - DNF (6-е коло)

    Особистий залік пілотів:

    1. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - 333
    2. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - 277
    3. Валттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - 262
    4. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - 192
    5. Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - 178
    6. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - 148
    7. Серхіо Перес (Sahara Force India) - 92
    8. Естебан Окон (Sahara Force India) - 83
    9. Карлос Сайнс-мол. (Scuderia Toro Rosso / Renault Sport F1) - 54
    10. Ленс Стролл (Williams) - 40
    11. Феліпе Масса (Williams) - 36
    12. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - 34
    13. Ромен Грожан (Haas) - 28
    14. Кевін Магнуссен (Haas) - 19
    15. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - 13
    16. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - 11
    17. Джоліон Палмер (Renault Sport) - 8
    18. Паскаль Верляйн (Sauber) - 5
    19. Даніїл Квят (Scuderia Toro Rosso) - 5

    Кубок конструкторів:

    1. Mercedes AMG Petronas F1 Team - 595
    2. Scuderia Ferrari - 455
    3. Red Bull Racing - 340
    4. Sahara Force India F1 Team - 175
    5. Williams Martini Racing - 76
    6. Scuderia Toro Rosso - 53
    7. Renault Sport Formula 1 Team - 48
    8. Haas F1 Team - 47
    9. McLaren Honda Formula 1 Team - 24
    10. Sauber F1 Team - 5

    «Главком»

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ