Створення острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах України стане обов’язковим

Створення острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах України стане обов’язковим

Мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м

В Україні задля підвищення рівня безпеки пішоходів вводиться обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з чотирма та більше смугами руху. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Острівець безпеки - це технічний засіб регулювання дорожнього руху, який встановлюється на наземних пішохідних переходах як захисний елемент для зупинки пішоходів під час перетину проїзної частини. Конструктивно виділяється над проїзною частиною дороги. До острівця безпеки належить частина розділювальної смуги, через яку пролягає пішохідний перехід.

«У Європі більшість переходів - наземні, при цьому наїзди на пішоходів та аварії за їх участю трапляються дуже рідко, тому що більшість пішохідних переходів облаштовані спеціальними острівцями безпеки. У новому проекті ДБН (державні будівельні норми – Ред.) щодо вулиць і доріг передбачається обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину дороги з чотирма та більше смугами руху. При можливості острівці безпеки мають облаштовуватися і на регульованих переходах», - сказав він.

У міністерстві вважають, що це посилить безпеку пішоходів та велосипедистів під час перетину проїзної частини та мінімізує кількість можливих дорожньо-транспортних аварій.

Оновлені державні будівельні норми також передбачають встановлення тільки регульованих пішохідних переходів у разі неможливості облаштування острівця безпеки на нерегульованому переході.

Мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м. Острівці безпеки можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.

Проект ДБН В.2.3-5:20ХХ «Вулиці і дороги населених пунктів» розроблений на заміну аналогічного ДБН 2001 року і буде затверджений найближчим часом, переконують в міністерстві.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також