Гендиректор Lauffer Group заявив, що Україні треба йти від іміджу постачальника сировини

Гендиректор Lauffer Group заявив, що Україні треба йти від іміджу постачальника сировини

Гендиректор агрокомпанії Lauffer Group розповів про розвиток національного виробництва борошна і про вихід на міжнародний ринок

Україні варто йти від іміджу країни – постачальника сировини, і треба перш за все випускати готову продукцію.

Про це в інтерв'ю виданню censor.net заявив Віталій Балихін, керівник Lauffer Group, групи торгових і виробничих компаній, що володіє низкою заводів з виробництва хлібобулочних виробів.

«Наше підприємство націлене на співпрацю з Європою і країнами близького зарубіжжя. Перспектив для діяльності багато, особливо для нашої компанії, яка крім переробки борошна займається випуском хлібобулочних виробів, кондитерських і бакалійних товарів. Оскільки вся продукція випускається тільки з натуральної сировини, попит на неї великий як в Україні, так і за кордоном», – наводить автор матеріалу думку гендиректора Lauffer Group.

За словами Віталія Балихіна, в Україні працює близько 970 спеціалізованих підприємств, потужності яких дозволяють переробляти понад 3 мільйони тонн продовольчої пшениці. Аналітики Lauffer Group припускають, що потенційний річний дохід України від експорту пшениці був би на $100 мільйонів більшим, ніж від продажу сировини.

«Одне з основних завдань – забезпечити стабільну пропозицію сировини. Держава могла б це зробити, підвищивши вивізні мита. Це допомогло б контролювати вивезення пшениці і підтримало б розвиток вітчизняного виробництва борошна. Стабільна наявність сировини дозволить активізувати приплив інвестицій у будівництво сучасних борошномельних підприємств, а це і робочі місця, і надходження до бюджету. Термін окупності таких інвестицій – близько п'яти років. Звичайно, не можна забувати, що для приходу інвестора необхідно покращувати клімат на ринку: менше бюрократії і рівні умови для всіх учасників. У цьому держава відіграє основну роль», – йдеться в інтерв'ю.

Підбиваючи підсумки, генеральний директор Lauffer Group радить Україні йти від іміджу постачальника сировини і заявляти про себе як про країну, здатну випускати готову продукцію високої якості.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: