На Миколаївщині з початку року до онлайн-сервісу «Особистий кабінет» долучились понад 15 тис. клієнтів

На Миколаївщині з початку року до онлайн-сервісу «Особистий кабінет» долучились понад 15 тис. клієнтів
У «Миколаївгаз Збут» інформують, що зареєструватися в «Особистому кабінеті» можна просто зателефонувавши до контакт-центру

Завдяки оперативному переходу на використання онлайн-сервісів вдалось стабілізувати ситуацію з оплатами, - «Миколаївгаз Збут»

На Миколаївщині станом на початок травня майже 110 тис. споживачів газу користуються онлайн-сервісом «Оособистий кабінет» на сайті 104.ua, а це третина всіх клієнтів ТОВ «Миколаївгаз Збут».

У компанії зазначили, що з початком карантину одним з перших кроків було оперативне впровадження експрес-реєстрації в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua.

У «Миколаївгаз Збут» інформують, що зареєструватися в «Особистому кабінеті» можна просто зателефонувавши до контакт-центру за номером (067) 65 70 104 та вказати свій особовий рахунок.

«За кілька хвилин, отримавши логін та пароль, перейти за посиланням у свій вже створений «Оособистий кабінет» 104.ua», - йдеться у повідомленні.

У компанії наголосили, що завдяки оперативному переходу на використання онлайн-сервісів  вдалось стабілізувати ситуацію з оплатами.

«Особистий кабінет – це зручний дистанційний сервіс для споживачів газу, особливо в період карантинних обмежень. Клієнти зі своїх домашніх гаджетів можуть у зручний для них час дистанційно контролювати стан особового рахунку, сплачувати за газ та вирішувати усі питання зі своєю газовою компанією, не виходячи з дому», - зазначають у «Миколаївгаз Збут».

У компанії додають, що на початку карантину рівень оплат за природний газ знизився, але компанія направила всі зусилля на роботу онлайн-сервісів, аби споживачі газу могли дистанційно швидко, легко, а головне – безпечно вирішувати свої газові питання, в т.ч. й оплачувати за спожитий газ.

«Дякуємо нашим клієнтам, за те, що вони досить швидко переформатувались і підстроїлись під нові умови. Наразі рівень оплати вирівнюється, адже все більше споживачів освоюють наші дистанційні сервіси і оцінюють їх переваги та зручність», - говорить директор ТОВ «Миколаївгаз Збут» Дмитро Маслов.

За чотири місяці 2020 року цілодобовий доступ до власного особового рахунку та можливість дистанційно розраховуватись за природний газ за допомогою  онлайн сервісів отримали понад 15 тис клієнтів «Миколаївгаз збуту».

Для клієнтів «Миколаївгаз збуту» успішно функціонують й інші дистанційні сервіси: надсилання щомісячних показань лічильника СМС-повідомленням на номер 7104, отримання миттєвого балансу через СМС-інформування, цілодобовий зв’язок з Контакт-центром, мобільний додаток 104Mobile для смартфонів та 104Mobile Light для айфонів, Вайбер-бот 7104ua, електронна скринька [email protected]  тощо.

До відома, ТОВ «Миколаївгаз Збут» – постачальник природного газу зі спеціальними обов’язками на території Миколаївської області. Річний обсяг поставки природного газу компанією становить близько 250 млн. куб. м газу.

ТОВ «Миколаївгаз Збут» забезпечує природним газом 8 міст, 14 селищ міського типу та 313 сіл області. Клієнтами компанії є понад 349 тис. домоволодінь Миколаївської області, а також 2 тис. підприємств, установ і організацій.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: