Підвищуючі коефіцієнти до залізничних тарифів – це фіскальний тиск, а не елемент прозорої тарифної політики – ICC Ukraine

Підвищуючі коефіцієнти до залізничних тарифів – це фіскальний тиск, а не елемент прозорої тарифної політики – ICC Ukraine
«Укрзалізниця» пропонує підвищити вантажні тарифи на 37%
фото: glavcom.ua

Неприпустимо вводити нові фінансові навантаження в односторонньому порядку – ICC Ukraine закликала «УЗ» відмовитися від підвищуючих коефіцієнтів до залізничних тарифів

Намагання «Укрзалізниці» ввести так звані диференційовані підвищуючі коефіцієнти до залізничних тарифів сприймається бізнесом як фіскальний тиск, а не як елемент прозорої тарифної політики. Про це заявив президент Українського комітету Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) Володимир Щелкунов.

«Мотивація «Укрзалізниці» зрозуміла: концентрація перевезень до портів (особливо на тлі часткового розблокування Чорного моря) створює пікові навантаження, які потребують додаткових ресурсів і оперативного управління рухомим складом. Проте введення підвищувальних коефіцієнтів на портові напрямки сприймається бізнесом як фіскальний тиск, а не як елемент прозорої тарифної політики», – каже він.

Він висловив переконання, що такі рішення мають ухвалюватися завчасно і за участі всіх зацікавлених сторін, а також має бути надане економічне обґрунтування додаткових витрат саме на портові перевезення.

«Неприпустимо вводити нові фінансові навантаження в односторонньому порядку, без адекватної компенсації бізнесу. Бізнес готовий до діалогу, і очікує не адміністративного тиску, а партнерства. ICC Ukraine вже ініціювала консультації з Мінінфраструктури, Укрзалізницею та провідними асоціаціями експортерів, щоб напрацювати прозорий, збалансований підхід до тарифної політики в логістиці. Варто пам’ятати, що ми маємо спільно працювати над виживанням вітчизняного бізнесу, бо мова йде про відбудову та відновлення економіки України після нашої перемоги», – підкреслив Щелкунов.

За його словами, загальна позиція ICC Ukraine незмінна: воєнний стан в країні – не час для експериментів над бізнесом.

«Тарифна політика має бути передбачуваною, поетапною та ринково обґрунтованою. Ми підтримуємо фінансову стійкість Укрзалізниці, але не можемо допустити, щоб ціною її збереження стала деіндустріалізація країни та згортання експорту. Необхідне інституційне партнерство – на рівних», – резюмував експерт.

Нагадаємо, нещодавно «Укрзалізницю» звинуватили у тарифних маніпуляціях у напрямку портів: компанія почала запроваджувати нові коефіцієнти до тарифу в залежності від того, до якого порту направляється вантаж. В результаті найбільший приватний інвестор України, підприємство «АрселорМіталл Кривий Ріг», пригрозило «Укрзалізниці» судовим позовом – адже такі зміни штучні і безпідставні, і є зловживанням монопольним становищем.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

 У столичних закладах з'явилися «резерви» для військовополонених: що це означає
У столичних закладах з'явилися «резерви» для військовополонених: що це означає
Падіння ВВП на 96 млрд та експорту на 98 млрд: в «Укрпромзовнішекспертизі» оцінили наслідки підвищення тарифу Укрзалізниці
Падіння ВВП на 96 млрд та експорту на 98 млрд: в «Укрпромзовнішекспертизі» оцінили наслідки підвищення тарифу Укрзалізниці
Ігор Сирота прийшов у компанію понад 15 років тому
Багаторічний очільник «Укргідроенерго» Сирота пішов з посади
Електронна система «єКонопля» запрацювала у березні цього року
Мінагрополітики повідомило, скільки українських підприємств вирощують коноплі
Метінвест очолив рейтинг українських компаній за інвестиціями в енергетичну автономність
Метінвест очолив рейтинг українських компаній за інвестиціями в енергетичну автономність
СВАМ – це механізм регулювання викидів вуглецю на кордоні з ЄС
CBAM без відстрочки може коштувати Україні $7,2 млрд ВВП – GMK Center
Валютні обмеження НБУ лишаються головним бар’єром для інвестицій в Україну – Метінвест
Валютні обмеження НБУ лишаються головним бар’єром для інвестицій в Україну – Метінвест
Одіозний Кирило Дмітрієв виявився пов'язаним з бізнесом родини нардепа Геруса
Переговорник Путіна Дмітрієв виявився партнером дружини нардепа від «Слуги народу» (документи)
Україна може відправити партіх заморожених ягід до Нідерландів
Експорт з України до Нідерландів: експертка розповіла, яка група товарів користується попитом