«Укрзалізниця» – це «фінансова піраміда», яка нині стоїть на порозі дефолту, – нардеп

«Укрзалізниця» – це «фінансова піраміда», яка нині стоїть на порозі дефолту, – нардеп

Керівництво «Укрзалізниці» не бореться з корупцією

«Вирішили створити тимчасову слідчу комісію, яка буде займатися саме корупцією на «Укрзалізниці»», – Скічко

Народний депутат України, член комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що управління «Укрзалізницею» здійснюється неефективно, а керівництво держпідприємства, яке регулярно змінюється, не бореться з корупцією.

«Управління «Укрзалізницею» здійснюється неефективно, те, що це свого роду така фінансова піраміда, яка на папері показує прибуток останні декілька років, але за фактом вони показують прибуток не в збільшенні своєї ефективності, не в збільшенні товарів, які вони перевозять, а в першу чергу в збільшенні тарифів або ж на курсовій різниці, як це відбулося у 2019 році. … Ми вирішили створити тимчасову слідчу комісію, яка буде займатися саме корупцією на «Укрзалізниці». Тому що корупції там вистачає», - повідомив Олександр Скічко «Обозрєватєлю».

На думку нардепа, за ситуацію в «Укрзалізниці» несе відповідальність профільний міністр Владислав Криклій, який очолював міністерство ще в попередньому складі уряду і мав достатньо часу, щоб навести лад в галузі.

«По перше у нас міністр з цього часу не помінявся. Треба в нього спитати, чому ніхто нічого не може зробити. А по друге не важливо хто буде стояти у керма. Желько, Юрек, чи будь-яке інше прізвище. Питання в команді. Поки що з моменту як звільнили Кравцова, там глобальних змін не відбулося. По факту всі ті керівники члени правління, керівники глави департаментів, вони залишаються», - сказав Скічко.

Депутат також повідомив, що нині «Укрзалізниця» стоїть на порозі дефолту, і вже в липні поточного року підприємство не матиме коштів на виплату заробітних плат працівникам. Проте замість того, щоб боротись з корупцією та підвищувати ефективність роботи, керівництво підприємства бере чергові позики.

«Вони знову і знову влазять в нові борги, замість того, аби розібратися в середині компанії, замість того, аби оптимізувати й збільшити ефективність, вони сьогодні просто перепозичають гроші та займаються просто проїданням», – розповів Скічко.

Нагадаємо, Держаудитслужба повідомила, що за результатами ревізії фінансово-господарської діяльності АТ "Укрзалізниця" і його 24-х філій за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року виявлено порушень на суму 11,8 млрд грн, що негативно вплинуло на фінансово господарську діяльність держпідприємства, зокрема при проведенні публічних закупівель підприємством здійснено порушень на 8,9 млрдгрн.

Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання Укрзалізницею  послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.

Колишній міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв’ю «Главкому» спростував багаторічний міф «Укрзалізниці» про те, що пасажирські перевезення є збитковими.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: