Ярославський: Тендери - не показник. Тендери можуть пройти, а хороші дороги можуть і не з'явитися
Ярославський сказав, що береться за ремонт або будівництво ділянки дороги довжиною 300 км в районі Харківській і Дніпропетровській областях
Україні пора переходити від заяв і намірів до конкретних кроків у реалізації проектів з розвитку дорожньої інфраструктури. Про це в бесіді з журналістом видання «Новий Час» заявив відомий український бізнесмен Олександр Ярославський.
«Тендери - це не показник, - зазначив засновник і президент групи DCH в коментарі журналісту для матеріалу про стратегію розвитку дорожньої інфраструктури України. - Я хотів би вже побачити хороші дороги. Ну, послухайте, тендери можуть пройти, а хороші дороги можуть так і не з'явитися. Мене цікавить тільки фінальний результат».
«[Ярославський] сказав, що береться за ремонт або будівництво ділянки довжиною 300 км в районі Харківській і Дніпропетровській областях, для чого залучає до себе в компаньйони іноземну компанію», - нагадав автор статті про стратегію Укравтодору щодо розвитку і відновлення дорожньої інфраструктури країни. Розмір інвестицій в цьому напрямку в загальнонаціональному масштабі оцінюється у 100 млрд грн.
Як зазначається, Ярославський підтвердив свою готовність боротися на відкритих тендерах за будь-яку з ділянок в Харківській або Дніпропетровській області вартістю від 2,5 млрд до 7,5 млрд грн. На підтвердження серйозності своїх намірів глава DCH нагадав, що має величезний досвід реалізації масштабних інфраструктурних проектів - саме Ярославський виступив генеральним інвестором підготовки Харкова до проведення фінальних поєдинків Євро-2012, і створив необхідні об'єкти міської інфраструктури, в які інвестував близько $300 млн.
«Ви зараз стоїте на стадіоні, який ми будували, - говорить Ярославський під час зустрічі з журналістом, - Ви прилітаєте в аеропорт [Харків], який був побудований практично з нуля. Я допомагав Харкову і в будівництві доріг. Навколо стадіону дві або три дороги теж ми будували», - нагадав президент групи DCH.
Бізнесмен відзначив гнітючий стан українських доріг і поділився, що через це уникає переїздів, а вважає за краще перельоти.
«Я давно не їздив по дорогах між Харковом і Дніпром. Просто не хочу їздити поганими дорогами, - ділиться Олександр Ярославський. - Якщо мені потрібно дістатися з Харкова в Дніпро, я лечу літаком», - розповів засновник і глава DCH Group, додавши, що нова система розподілу підрядів на ремонт доріг, створена Укравтодором, може позбавити галузь корупції і допомогти залучити до будівництва доріг великі міжнародні компанії.
DCH також має намір залучити іноземного партнера для реалізації проектів у сфері розвитку і модернізації дорожньої інфраструктури: «Це буде західний партнер. Це фахівці, які багато десятиліть будують по світу дороги», - сказав Ярославський в розмові з журналістом.
Раніше бізнесмен заявив, що український уряд підготував конструктивну стратегію реконструкції та розвитку дорожньої інфраструктури країни, яка дозволить залучити бізнес до цих проектів на прозорих умовах.
Глава DCH, який бере участь в найбільш значущих урядових форумах з розвитку дорожньої інфраструктури України, відзначав, що вже пора переходити від презентацій і тендерів до роботи.
«Я думаю, що двох форумів цілком достатньо, щоб взятися вже за лопати, за катки і почати працювати», - сказав Ярославський під час стратегічної зустрічі «Зшити України: безпека, будівництво, фінансування». На іншому форумі такої ж тематики в кінці січня бізнесмен заявив про готовність приступити до робіт зі створення високоякісних доріг в Україні вже в березні, як це анонсували прем'єр-міністр і глава Укравтодору.
Інвестпортфель DCH включає активи в таких галузях як будівництво і девелопмент (мережа ТРЦ Караван Megastorе в Києві, Харкові та Дніпрі, готель Kharkiv Palace, ЖК Воздвиженка), фінанси (страхова компанія ІНГО), промисловість (ХТЗ, рудник Суха Балка, Дніпровський метзавод), транспорт (міжнародний аеропорт Харків), спорт (регбійний клуб Олімп). У жовтні 2019 року Ярославський заявив про готовність групи інвестувати в створення аеровокзального комплексу міжнародного аеропорту «Дніпро», про готовність брати участь в приватизації заводу Електроважмаш і Харківобленерго, а також про наміри взяти участь в проектах з модернізації дорожньої інфраструктури.
Коментарі — 0