Київрада вирішує долю Поштової площі
Київрада розгляне проект рішення щодо збереження артефактів, знайдених під час розкопок на Поштовій площі, який не передбачає розриву договору із забудовником ТРЦ
Сьогодні, 21 червня, об 11:00 продовжилося пленарне засідання Київської міської ради від 7 червня.
Як повідомлялося, Київрада на сьогоднішньому засіданні розгляне проект рішення щодо збереження артефактів, знайдених під час розкопок на Поштовій площі, який не передбачає розриву договору з забудовником ТРЦ.
Нагадаємо, кілька років тому під час будівництва підземного торговельного центру на Поштовій площі у Києві археологи розкопали вулицю XI-XII століть. Серед знахідок: печатки княжої доби, наконечники стріл, прикраси, стремена, глиняний посуд.
Роботи учених на цьому місці тривали з весни 2015-го. Але на початку 2017-го процес зупинився через небажання інвестора продовжувати фінансувати дослідження. Забудовником підземного простору площі виступає фірма, яку пов’язують із Андрієм Кравцем, відомим як «завгосп Януковича» (тендер на будівництво торговельного центру виграло створене за два місяці до конкурсу ТОВ «Хенсфорд-Україна»).
19 квітня 2018 року Київрада ухвалила проект рішення, який передбачає розірвання інвестиційного договору з компанією забудовником, повернення ділянки на Поштовій площі громаді Києва і подальше створення музею.
7 червня Київська міська рада провалила рішення про припинення інвестиційного договору із забудовником торгово-розважального центру на Поштовій площі в Києві.
20 червня активісти демонтували ворота і встановили контроль на будівельному майданчику на Поштовій площі в Києві, де були знайдені артефакти часів Київської Русі. На Поштовій площі мітингувальники встановили намети, звукопідсилювальну і музичну апаратуру, а також обіцяють установити намети під будинками ініціаторів проекту рішення, згідно з яким інвестдоговір із забудовником не планується розривати.
Читайте також матеріал «Главкома» Дослідниця історії Києва Аннабелла Моріна: Поштову площу передали фірмі «завгоспа Януковича» за 3,6 млн грн
Коментарі — 0