Британські експерти назвали найбільш байдужі авіалінії

Британські експерти назвали найбільш байдужі авіалінії
British Airways ігнорує скарги пасажирів 

На вершині антирейтингу опинилася компанія British Airways

Британська асоціація споживачів Which? назвала авіакомпанії, які найбільш байдужі до скарг пасажирів. Лідирували в антирейтингу British Airways і Ryanair. Про це пише Your Money.

Відзначається, що 2,5 тисячі пасажирів взяли участь в опитуванні, на основі якого був складений рейтинг. Людей попросили оцінити якість роботи персоналу і чуйність при вирішенні проблем.

В результаті, 44 відсотка респондентів були незадоволені роботою авіаліній. Причому найбільше невдоволення висловили на адресу British Airways - 75 відсотків опитаних пасажирів залишилися ні з чим після скасування або перенесення рейсу.

Друге місце рейтингу займає Ryanair (63 відсотки незадоволених пасажирів), а на третє - EasyJet (49 відсотків).

При цьому найбільш чуйними назвали авіакомпанії Norwegian Air і Jet2. У 92 відсотках випадків клієнти залишилися задоволені сервісом.

Нагадаємо, у літаках МАУ подорожчав вибір місця.

Раніше повідомлялося, що МАУ не збирається змінювати політику щодо провезення товарів із Duty Free. 

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: