Хто з українських політиків витратив найбільше грошей на рекламу у Facebook: результати дослідження
Сукупні витрати на рекламу у популярній соцмережі сягають 30 мільйонів гривень
Про це свідчать результати дослідження, проведеного громадянським рухом «Чесно».
Зазначається, що частина з цих витрат припадає на офіційні сторінки партій та політиків. Також політиків частково рекламують приховано, ховаючись за абстрактними назвами. Крім того, деякі сторінки з рекламою — це медіа або ті, хто маскується під медіа.
Найбільше на політичну рекламу за цей період витратили:
• п’ятий президент України Петро Порошенко (52,3 тис. дол. США);
• програма «Шустер LIVE» (39 тис. дол. США);
• народний депутат зі «Слуги народу» Микола Тищенко (20,7 тис. дол. США).
Зазначається, що сторінка Тищенка взагалі не рекламувалася у Фейсбуці до червня.
Серед політичних партій найбільше витратили:
• «Українська галицька партія»;
• «Партія Шарія»;
• «Європейська солідарність».
Найбільше негативної реклами зафіксовано щодо:
• партії «Слуга народу» та Володимира Зеленського;
• Максима Бужанського;
• мера Дніпра Бориса Філатова.
Нагадаємо, наприкінці липня стало відомо про наміри Facebook перевірити свої алгоритми, які, зокрема, впливають на демонстрацію реклами користувачам, на расові упередження.
Коментарі — 0