Радикальна партія купила рекламу на «112» і NewsOne за державні кошти

Радикальна партія купила рекламу на «112» і NewsOne за державні кошти

При цьому Радикальна партія підтримує санкції проти цих каналів, - КВУ

У ІІІ кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах «112» та NewsOne за гроші, отримані з Державного бюджету України. Про це йдеться у дослідженнях Комітету виборців України щодо фінансових звітів партій.

При цьому Радикальна партія підтримує санкції проти цих каналів.

Протягом липня-вересня РПЛ витратила на рекламу по ТБ 3 млн. грн. Із них 900 тисяч бюджетних гривень отримав телеканал «112». Гроші було перераховано наприкінці серпня ТОВ «Інформаційне агентство «112-Україна» за «розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі телеканалу». Ще 900 тис. грн. отримала ТОВ «Новини 24» за «розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу «NewsOne» (у звіті телеканал названо «NEWSONT», але, швидше за все, це граматична помилка).

Попри надання каналам бюджетних коштів, у жовтні більшість народних депутатів РПЛ підтримали санкції проти «112» та NewsOne. Відповідну Постанову Верховної Ради підтримали 16 народних депутатів, в тому числі, Олег Ляшко. Офіційно канали підозрюють у використанні «дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди». 

Це вже не перший випадок, коли РПЛ платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти. У ІІ кварталі 2017 року партія перерахувала ТОВ «Інформаційне агентство 112-Україна» 3 млн. бюджетних гривень, у ІІ кварталі 2018 року – 1,7 млн. грн.

«З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо «112» каналу та NewsOne, звинувачуючи їх в російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно. При цьому мова йде про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету», – наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

Загалом у липні-вересні РПЛ витратила 12,9 млн. грн. Третину коштів, 4,8 млн., партія спрямувала на рекламу (3 млн. – на рекламу по ТБ і 1,5 млн. – на друковані ЗМІ). При цьому з 12,9 млн. витрат лише 87 тис. грн. були власними коштами партії. Решта – гроші з Держбюджету.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: