Серед причин падіння гривні бездіяльність «Укрзалізниці», - гендиректор ММК ілліча
Неналежна робота «Укрзалізниці» завдає удару по промисловості країни
«Приїхали! Замість допомоги маємо все більше проблем з боку «Укрзалізниці». Ситуація погіршується. Замість обіцяних 16 вантажних поїздів на відрізку Комиш-Зоря - Волноваха за минулу добу залізничники пропустили навіть не 13, як останнім часом, а тільки 10 складів з вантажами для металургів. Причина до жаху банальна - несвоєчасно привезли дизельне паливо», - пише директор одного з найбільших металургійних комбінатів в Україні.
На думку Зінченка недостатнє виконання своїх функцій «Укрзалізницею» завдає удару по промисловості країни, що в свою чергу прямо відбивається на економіці, в тому числі, на курсі гривні.
«Мінус три антажні потяги = мінус 3 тис.тонн металопродукції = мінус 1 млн. дол. валютної виручки. Ось така проста арифметика. Недовезлі паливо ... і мінус мільйон доларів. Курс долара в обмінниках рветься вгору і вже підбирається до 26 грн. Одна з причин цього - погіршення платіжного балансу, країні не вистачає валютних надходжень? », - вказує автор поста.
Раніше в ЗМІ повідомлялося, що середній пропуск вантажних складів по залізничному перегону Комиш-Зоря - Волноваха в сторону Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних поїздів на добу при мінімально необхідних 22 з давно обіцяних «Укрзалізницею» 16. Металурги також скаржилися на дискримінацію з боку монополіста «Укрзалізниці».
З проханням розібратися і виправити ситуацію на адресу керівництва країни були відправлені запити від профільних асоціацій.
Коментарі — 0