Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Телеканал NewsOne прокоментував телеміст з Росією

    • Розсилка
    Телеканал NewsOne прокоментував телеміст з Росією

    Канал пояснив, що телеміст буде не з політиками, а зі «звичайними людьми»

    Телеканал NewsOne, який збирається провести телеміст з Російською Федерацією, пояснив таке рішення «важливістю діалогу між народами України і Росії».

    Про це йдеться в заяві на сайті телеканалу.

    Зокрема, канал заявляє, що «сьогодні в Україні близько 70% людей чекають прямих політичних переговорів з Росією».

    «Треба поговорити» - це телеміст між звичайними людьми України і Росії: без політики, без політиків. Кожен зі свого боку повинен зробити крок до припинення війни», - зазначено в заяві.

    Також на сайті говориться, що в адресу каналу приходять повідомлення проти проведення телемосту. У числі таких звернень телеканал виявив також «прямі погрози і залякування».

    Відзначимо, що в Нацраду з питань телерадіомовлення, а також у службу безпеки України і Рада національної безпеки і оборони України вже подані скарги з приводу телемосту.

    Телеміст планується провести 12 липня в 18:00. З боку РФ з'єднання збирається забезпечити телеканал «Росія 1».

    Нагадаємо, український телеканал NewsOne і заборонений в Україні пропагандистський телеканал «Россия1» анонсують проведення телемосту «Надо поговорить!». 

    Як відомо, Україна в 2015 році застосувала санкції до російських ВАТ «Первый канал», ВАТ «Телекомпания НТВ» і телеканалів «РТР-планета» і «Россия-24». Це визначено рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня, яке набуло чинності внаслідок указу від 16 вересня президент України Петра Порошенка.

    Згідно з документом, до цих підприємств застосовуються санкції у вигляді «обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування».

    Загалом під українські санціїї потрапили 105 юридичних осіб та 388 фізичних.

    Нагадаємо, на початку лютого цього року Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України прийняла рішення накласти штраф на телеканал NewsOne в розмірі близько 100 тис. гривень. В ході перевірки каналу були зафіксовані три види порушень законодавства

    • у контексті заборони на використання телерадіомовлення для розпалювання національної ворожнечі;
    • в контексті заборони трансляції передач, створених після 1 серпня 1991 року, які містять популяризацію, пропаганду органів «держави-агресора»;
    • у контексті порушення вимог достовірності та збалансованості подачі інформації.
    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ