Чому так важко заходить Ryanair на український ринок
Українці мають право і повинні отримувати якісні й дешеві послуги у всіх сферах
Безліч пояснень експертів: міністерство «не так» провело переговори; політики не повинні втручатися і директор аеропорту сам повинен визначати, як літати українцям: дорого чи дешево; лоу-кости - це мільярдні збитки для аеропортів; Раяни - агресивна компанія, яка викручує руки і перші рейси здійснює на бомбардувальниках, що квітучі летовища перетворюють на ядерну пустелю; нехай краще летять не з Борисполя, а з Сум; і т.д.
Моя відповідь одна: наші олігархи не життєздатні в ринкових умовах і бояться будь-яких навіть натяків на вільну конкуренцію.
Міжнародні авіалінії України використовують всі можливості, щоб заблокувати захід лоу-костів в державу і дати можливість літати українцям в десятки разів дешевше по Європі і світі, збільшити потік туристів в Україну в рази.
Як підтвердження моєї правоти, вчора отримав ряд судових позовів МАУ, суть яких наступна:
1. Скасувати контракт Раянейр з аеропортом Львова.
2. Заборонити Міністерству надавати сприяння Раянейр в Україні.
Ну, і вишенька на торті: через можливий захід Раянейр в Україну, компанія МАУ була змушена знизити ціни і завдала собі збитків. Тому, «національна» авіакомпанія просить суд, щоб Міністерство інфраструктури компенсувало їм десятки мільйони гривень «втрат» за акційні квитки, які вони продавали в рамках аукціону небаченої щедрості.
Якщо коротко, то я, звісно, наполягатиму на своєму - українці мають право і повинні отримувати якісні й дешеві послуги у всіх сферах.
Лоу-кости і Раянейр в Україні будуть!
Але в мене єдине запитання до всіх - це точно лишень мені одному потрібно?!
Коментарі — 0