Вибори 2019: голосувати збираються майже 80% українців
«Електоральна активність в Україні є досить високою. 45% опитаних відповіли, що точно пішли би на вибори президента, якби такі вибори відбулися наступної неділі. І ще 33% опитаних сказали, що швидше за все пішли би на вибори», - розповів експерт
78% українців готові взяти участь у виборах президента, 76% - у виборах парламенту, що мають відбутися 2019 року. Про це свідчать результати опитування, проведеного Інститутом аналізу та прогнозування спільно з Аналітичною групою «Соціопрогноз» за підтримки Київського прес-клубу, презентованого в «Укрінформі».
«Електоральна активність в Україні є досить високою. 45% опитаних відповіли, що точно пішли би на вибори президента, якби такі вибори відбулися наступної неділі. І ще 33% опитаних сказали, що швидше за все пішли би на вибори», - розповів директор Інституту аналізу та прогнозування Юрій Лісничий.
Він додав, що, відповідно до опитування, точно не пішли би на вибори, якби вони відбувалися наступної неділі, 11% респондентів. З ваганням, але сказали, що не пішли би, ще 8%. 3% ще не визначилися.
Щодо участі громадян у виборах до Верховної Ради, які заплановані на жовтень 2019 року, то збираються брати участь у голосуванні 76%.
«Швидше так» сказали 40% громадян і «точно так» - 36% громадян. У 76% - надзвичайно висока потенційна активність громадян. Тобто так само, як і в президентських виборах, голосувати збираються понад 3/4 українців. І це надзвичайно оптимістичний результат», - підкреслив директор Інституту аналізу та прогнозування.
Щодо парламентських виборів він зазначив, що «точно ні» і «швидше ні» відповіли відповідно 12% і 7%, які скептично ставляться до виборів. Завагалися з відповіддю лише 5%.
Опитування проведено з 7 по 18 грудня 2018 року в 24-х областях України та Києві (за винятком тимчасово окупованих територій Луганської та Донецької областей і Криму). Всього опитано 2022 респонденти.
Стандартні відхилення при достовірних 95% і співвідношенні змінних від 0,1:0,9 до 0,5:0,5 становлять 1,36 - 2,24%.
Метод отримання інформації: індивідуальне інтерв'ю за місцем проживання респондента «віч-на-віч».
Коментарі — 0