Кількість клієнтів «Хмельницькгаз збуту», які користуються онлайн-сервісом «Особистий кабінет», за рік зросла на 40%
Вирішуючи дистанційно та мобільно «газові» питання», клієнтам більше не потрібно добиратися у районний центр та стояти в чергах
Онлайн-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua для споживачів газу Хмельницької області працює уже третій рік поспіль. За цей час вже 85 тис. долучились до цього дистанційного сервісу та мають цілодобовий доступ до власного особового рахунку.
Мобільний онлайн-сервіс Особистий кабінет зручний для використання не лише в містах, а також у віддалених сільських районах. Наразі за минулий рік кількість зареєстрованих зросла на 40%. Найбільше користувачів Особистого кабінету – у містах Хмельницькому та Кам’янці-Подільському, а також у сільських населених пунктах Старокостянтинівського, Волочиського та Славутського районів.
Відтак, вирішуючи дистанційно та мобільно «газові» питання», клієнтам більше не потрібно добиратися у районний центр та стояти в чергах, щоб оплати за газ або внести показання лічильника. А також очікувати рахунку в поштовій скриньці, адже вся інформація щодо особового рахунку перебуває у цілодобовому доступі.
«Нинішня вартість газу спонукає споживачів тримати на постійному контролі як обсяги його споживання, так і розрахунки за блакитне паливо, - інформує директор ТОВ «Хмельницькгаз збут» Андрій Левицький. – Тому запропонований нами онлайн-сервіс «Особистий кабінет» є дійсно найдоступнішим засобом цілодобової комунікації та взаємозв’язку між нашою газопостачальною компанією та споживачами навіть у найвіддаленішому населеному пункті області, де є мережа Інтернет. Крім того, можливість користуватися Особистим кабінетом мають пільговики та отримувачі державної допомоги-субсидій, яких нині в області 260 тис.»
Зареєструватися в «Особистому кабінеті» можуть всі побутові споживачі та фізичні особи-підприємці, на яких відкрито особовий рахунок. Для цього на сайті 104.ua необхідно зайти в поле «Реєстрація», ввести номер свого особового рахунку, останню суму платежу та email. За необхідності менеджери у Центрах обслуговування клієнтів завжди допоможуть пройти реєстрацію та нададуть вичерпні консультації.
Також для клієнтів «Хмельницькгаз збуту» успішно функціонують інші дистанційні сервіси, як то: надсилання щомісячних показань лічильника СМС-повідомленням на номер 7104, отримання миттєвого балансу через СМС-інформування, цілодобовий зв’язок з Контакт-центром, мобільний додаток для смартфонів 104 Mobile, Вайбер-бот, електронна скринька [email protected] тощо.
Коментарі — 0