На Прикарпатті з початку року стрімко зросла популярність онлайн-платежів за газ
Зростання популярності платіжних онлайн-сервісів пов'язано, зокрема, з перевагою відсутності черг
З початку року понад 45 тис. клієнтів ТОВ «Івано-Франківськгаз Збут» розрахувались за газ через онлайн-сервіси. Це в два рази більше, ніж в січні-березні минулого року, повідомляє прес-служба газової компанії.
Зростання популярності платіжних онлайн-сервісів, які доступні для клієнтів «Івано-Франківськгаз Збут», пов'язано з їх зручністю, простотою у використанні, швидкістю проведення платежів, а головне - відсутністю черг.
Зараз до послуг споживачів природного газу Івано-Франківської області представлені платіжні системи: Portmone.com, iPay.ua, EasyPay.ua, Ощад 24 і Приват 24. Заплатити за газ онлайн можна безпосередньо з Особистого кабінету на сайті 104.ua.
З 26 березня для користувачів онлайн-кабінету на 104.ua відкрита можливість оплати за газ через платформу Master Pass. Це дозволяє спростити онлайн-платежі: платформа Master Pass є електронним гаманцем, за допомогою якого можна розрахуватися в інтернеті без введення реквізитів платіжних карток (номери та терміну дії).
Сервіси дозволяють зберегти шаблон платежу, зберегти картку для розрахунку або користуватись електронним гаманцем. Оплата комунальних послуг онлайн здійснюється будь-якими платіжними картами Visa і Master Card. Про наявність та розмір комісії платіжний сервіс інформує клієнта до здійснення транзакції. Після успішної оплати на екрані буде відображена квитанція, при бажанні її можна роздрукувати, зберегти або переслати на вказану адресу електронної пошти. Кошти надійдуть на рахунок постачальника вже протягом одного-двох днів.
«Наша компанія пропонує своїм клієнтам ряд сучасних послуг, в т.ч. і дистанційні онлайн-сервіси для розрахунків за надані послуги з газопостачання. Маючи банківську карту та доступ до інтернету,споживачі можуть вибирати для себе найзручніший дистанційний спосіб оплати: без черг та не виходячи з дому», – каже директор «Івано-Франківськгаз Збуту» Юрій Пилипів.
Серед додаткових можливостей Особистого кабінету – інформація про стан особового рахунку, історія платежів та нарахування з субсидії, письмові консультації або замовлення зворотного дзвінка.
Коментарі — 0