У Нацбанку розповіли про збитки від шахрайств з платіжними картками
На сьогодні найбезпечнішим способом використання платіжних карток є операції в торговельній мережі
Про це повідомляє прес-служба Національного банку України.
У минулому році найбільша кількість шахрайських операцій з платіжними картками проводилися у мережі Інтернет та стосувалася методів соціальної інженерії, коли зловмисники входять в довіру до держателів карток та випитують у них персональні дані, реквізити платіжних карток або спонукають власників рахунків до здійснення переказу коштів на користь шахраїв.
«Загалом у першому півріччі 2018 році на один мільйон гривень видаткових операцій з використанням платіжних карток лише 64 гривні припадало на незаконні операції. За підсумками 2017 року ця сума становила 77 гривень, у 2016 році — майже 110 гривень», — розповів Владислав Дикий, заступник начальника управління роздрібних платежів департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ.
Він додав, що впродовж наступного місяця Національний банк повідомить докладну статистику з цього питання за весь 2018 рік.
Владислав Дикий зауважив, що на сьогодні найбезпечнішим способом використання платіжних карток є операції в торговельній мережі (у порівнянні із збитками понесеними держателям та банками за шахрайськими операціями здійсненими через мережу Інтернет та банкомати).
Водночас він наголосив, що користувачі платіжних карток мають бути обачними та не розголошувати особисту інформацію та реквізити платіжних карток (термін її дії, код CVС2/CVV2, ПІН-код до картки), а також логін/пароль для входу у веб-банкінг, одноразові паролі для проведення додаткової автентифікації, адже представники банків ніколи не запитують цю інформацію.
Раніше у Нацбанку повідомили, що за минулий рік гривня зміцнилася на 1,4%.
Також НБУ визнано найбільш прозорим центральним банком у 2018 році. Зазначимо, що нагороду Central banking awards у категорії «Прозорість» можна отримати передусім за здобутки центрального банку з точки зору прозорості стосовно широкого кола стейкхолдерів (зацікавлених груп). Для цього центральний банк має продемонструвати значні здобутки та/або лідерство, підтверджене зрозумілою комунікацією та взаємодією зі стейкхолдерами з використанням каналів внутрішньої та зовнішньої комунікації.
Коментарі — 0