За два місяці кількість користувачів онлайн-сервісами для споживачів газу на Закарпатті зросла на 10%
Кожен четвертий клієнт «Закарпатгаз Збуту» користується онлайн-сервісом «Особистий кабінет»
Станом на 1 березня 2018 року понад 63 тис. клієнтів «Закарпатгаз Збуту» користуються веб-сервісами компанії на сайті 104.ua. Тільки за три місяці цього року кількість споживачів, які зареєструвалися в «Особистому кабінеті», збільшилася на 5,7 тис осіб.
За допомогою веб-сервісу споживачі природного газу Закарпатської області можуть з’ясувати переважну більшість запитань, не відвідуючи Центри обслуговування, а також з легкістю керувати своїм особовим рахунком та здійснювати оплату за газ у режимі онлайн.
Найбільша активність при користуванні веб-сервісом спостерігається серед споживачів природного газу в Ужгороді та Мукачево, а також мешканців Хустського, Свалявського та Виноградівського районів.
Зручними онлайн-сервіси є для клієнтів компанії, які проживають у віддалених та гірських районах області. Реєстрація в «Особистому кабінеті» дозволяє дистанційно, не виходячи з дому, виконувати усі основні операції: від оплати за послуги до завантаження рахунку за газ, отримання консультації чи запису на прийом до керівництва компанії.
«З початку березня усі наші клієнти мають можливість завантажити тестову версію додатку 104 Mobile для Android. З його допомогою сплатити за газ онлайн, передати показання лічильника або дізнатися про заборгованість або переплату за особовим рахунком стало ще зручніше», - розповідає директор «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець. – До того ж наші фахівці врахували побажання та пропозиції клієнтів й у новому мобільному додатку вже спростили власнику перехід між декількома його рахунками».
Коментарі — 0