Проїзд у столичних маршрутках може подорожчати ще на 1-2 грн

Проїзд у столичних маршрутках може подорожчати ще на 1-2 грн
Київський громадський транспорт

Вимоги Київської мерії до приватних перевізників можуть призвести до подорожчання проїзду

У Київській мерії розпочалася підготовка до конкурсу приватних перевізників на 15 міських маршрутів. У КМДА запевняють, що вимоги до конкурсантів найжорсткіші. Обмежитися тільки сучасним рухомим складом у них не вийде. Автобуси також повинні бути обладнані GPS-трекерами і валідаторами для єдиного електронного квитка, а водії - забезпечені уніформою.

За словами перевізників, всі ці вимоги можуть призвести до подорожчання проїзду в маршрутках.

Як повідомили «Сегодня» в комунальній службі перевезень, документи на участь в конкурсі, який відбудеться 30 березня, подали вже 10 претендентів.

«Можна відзначити наявність значної кількості сучасних автобусів 2017 і 2018 років у заявках, що є позитивною для міста тенденцією», - розповіли у комунальній службі перевезень.

Йдеться про автобуси стандарту Євро 5 з електронним табло і низькою підлогою, що важливо для пасажирів з обмеженою мобільністю.

Крім цього, окремою вимогою для перевізників буде установка валідаторів для єдиного квитка, який влада планує запустити в наземному громадському транспорті цієї осені. «Це обов'язкова умова для всіх приватних перевізників, у яких закінчився договір, з якими він був розірваний або для тих, хто хоче перейти на новий маршрут. Всі повинні будуть придбати нове обладнання і встановити його», - заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

Таким чином міська влада хоче вивести з «тіні» доходи від перевезень у приватному міському транспорті, а також спростити спосіб оплати для пасажирів.

Що стосується інших нововведень, форми для водіїв і GPS-трекерів, то переможці конкурсу повинні будуть запровадити їх у своєму парку протягом трьох місяців.

За словами директора компанії-перевізника Миколи Бацана, впровадження всіх цих нововведень може призвести до подорожчання проїзду в маршрутках, мовляв, придбання та встановлення валідаторів, GPS-трекерів і навіть придбання форменого одягу для водіїв повинні окупатися.

«Із впровадженням цих нововведень вартість проїзду може підвищитися на 1-2 гривні. Якщо ми хочемо користуватися якісними послугами, то повинні за це платити», - вважає Бацан.

У комунальній службі перевезень пояснюють, що вартість проїзду встановлюють перевізники.

Як повідомлялося, Київська міська державна адміністрація вводить нові вимоги для приватних перевізників – маршрутки необхідно обладнати валідаторами для зчитування електронного квитка.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: