У Києві планується масштабна реконструкція двох площ
![У Києві планується масштабна реконструкція двох площ](/img/article/7315/13_main-v1611132328.jpg)
Розробники проєктів реконструкції площі Перемоги та Амурської площі мають спочатку розробити моделювання транспортних потоків
Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху» оголосило тендери на розробку проєктів і кошторисів реконструкцій площі Перемоги та Амурської площі. Очікувана вартість кожного з проєктів – 6 мільйонів гривень.
Так, розробники обох проєктів муситимуть спершу зробити моделювання транспортних потоків і створити картограму розподілу інтенсивності на перехрестях. Про це пише «Хмарочос».
Щодо облаштування пішохідної інфраструктури, вимоги до проєктувальників передбачають, зокрема:
- покриття з безфаскової плитки;
- вільне пересування людей з інвалідністю і тактильну плитку;
- пониження бордюрів в один рівень із проїздною частиною по всій ширині переходів; підвищені переходи;
- безперервні тротуари – тобто підвищення проїзної частини на виїздах з вулиць до рівня тротуару;
- водовідведення на пішохідних переходах, велопереїздах і зупинках громадського транспорту;
- додаткове LED-освітлення пішохідних переходів і прилеглих тротуарів у темну пору доби;
- підвищені острівці безпеки;
- антипаркувальні стовпчики та боларди;
- звуження проїзної частини в місцях пішохідних переходів за допомогою напрямних острівців.
- водночас передбачається встановлення оцинкованої пішохідної направляючої огорожі.
У частині велосипедної інфраструктури проєкт передбачає:
- велодоріжки з асфальтобетонним покриттям;
- велопарковки;
- дублюючі світлофори для велосипедистів;
- облаштування стійок (підніжок) для велосипедистів для зручнішого очікування на переході;
- можливість прибирання велодоріжок від снігу комунальною технікою;
- розділові смуги між велодоріжкою і тротуаром завширшки 25 сантиметрів, виконані з колотої бруківки;
- ліхтарі ставити поза межами тротуарів і велодоріжок; підняття велопереїздів до рівня тротуару; додаткове освітлення велосипедних доріжок;
- передбачається також врахувати напрацьовані рішення сектору розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури та прив’язати велодоріжки до до існуючої і запланованої велоінфраструктури.
Для громадського транспорту проєкти мають передбачати:
- кассельські бордюри на зупинках;
- ширші смуги для громадського транспорту,
- а також міцніше покриття на зупинках для запобігання утворенню напливів та колійності.
Раніше мер Києва Віталій Кличко повідомив про плани відремонтувати Хрещатик і Майдан Незалежності у 2021 році.
Наразі триває проєктування оновлення цих об'єктів.
Проте, остаточне рішення щодо виконання робіт з капітального ремонту Хрещатика саме у 2021 році залишається відкритим.
Коментарі — 0