Справжні красені. Як виглядатиме експрес, що курсуватиме між Києвом та Борисполем
«Автобусів Pesa буде п’ять, 4 - на маршруті і одна резервна»
Виконувач обов’язків голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов розмістив світлини рейкових автобусів Pesa, які курсуватимуть між вокзалом Київ-Пасажирський та міжнародним аеропортом «Бориспіль».
«Більше не тримаємо інтригу і показуємо відремонтовані рейкові автобуси Pesa. Такі красені будуть курсувати з Центрального вокзалу до Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Їх буде п’ять, 4 - на маршруті і одна резервна», - прокоментував світлини Євген Кравцов.
Раніше повідомлялося, що з Центрального залізничного вокзалу до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» курсуватимуть 5 рейкових автобусів.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» закінчила процедуру офіційного затвердження назви залізничної станції, яка будується біля аеропорту «Бориспіль». Нова станція носитиме назву «Бориспіль-аеропорт».
Продовжується пошук назви для експреса, який сполучатиме Центральний залізничний вокзал столиці з головним летовищем країни.
Наразі на станції «Бориспіль-аеропорт» уже побудовані дві платформи завдовжки по 114 метрів. Продовжується укладання покриття платформ з гранітних плит. Майже завершено будівництво павільйону та облаштування вхідної групи: сходинок, пандусів. Розпочато будівництво навісу над платформами та павільйоном. Також облаштований фундамент споруди та змонтовано 18 із 46 стійок.
«Укрзалізниця» продовжує будувати швидкісну лінію залізничного сполучення між Києвом та ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Станом на 16 жовтня, укладено 3450 погонних метрів колії (залишилося укласти ще 498 метрів) з урахуванням 4 стрілок та запобіжного тупика. Облаштовано 1400 погонних метрів земляного полотна колії від місця примикання в бік аеропорту «Бориспіль». Побудовано дві водопропускні труби.
Окрім цього, триває будівництво шляхопроводу. Вже майже змонтовані прогонові споруди. На змонтованих спорудах виконано влаштування консолей, плит, перильного огородження, монтаж тротуарних плит. Днями планується монтувати шосту прогонову споруду. Також забетоновано 36 буронабивних паль, а також ростверків, стійок, ригелів усіх опор.
Коментарі — 0