Економний карантин. Як сидіти дома та зберігати здоров’я, нерви і електроенергію

енергетика
Економний карантин. Як сидіти дома та зберігати здоров’я, нерви і електроенергію
Комфортне перебування українців вдома на карантині продовжують забезпечувати комунальники та енергетики
Фото: unsplash.com

Постачальник електроенергії у столиці, Дніпропетровщині і Донеччині звернувся до клієнтів

Поки люди знаходяться на карантині, їх комфортне перебування вдома продовжують забезпечувати комунальники та енергетики. Для безпеки клієнтів постачальник електричної енергії YASNO в Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях тепер обслуговує клієнтів тільки дистанційно. Які ще заходи вжиті в компанії для попередження розповсюдження коронавірусу, розповів директор з продажу та обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма.

Як відбувається обслуговування клієнтів під час карантину? Що змінилося?

Піклуючись про безпеку клієнтів, ми прийняли рішення призупинити особистий прийом відвідувачів у всіх енергоофісах.

Зараз спілкування з фахівцями відбувається по телефону та через інтернет. Компанія створила всі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити дистанційно. Оплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію за розрахунками та нарахувань можна:

  • через Особистий кабінет на сайті YASNO;
  • з допомогою мобільного додатку (у Києві та Дніпропетровській області);
  • в особистих повідомленнях на сторінці в Facebook;
  • по електронній пошті;
  • за телефонами контакт-центрів.

У компанії 3,5 млн клієнтів в трьох регіонах. Цих каналів зв'язку буде достатньо? Як збільшилося навантаження на ваші дистанційні канали, є проблеми з додзвоном?

Проблем з дозвоном немає. Навантаження на операторів не зросло порівняно з аналогічним періодом попередніх місяців.

Для кожного енергоофісу ми виділили додаткові номери телефонів і окремі електронні адреси. Ці контакти вже розміщені на вході в кожен енергоофіс, а також опубліковані на сайті yasno.com.ua. Це додатковий канал комунікацій як з побутовими, так і з юридичними клієнтами, для яких дуже важливо у період розрахунків за спожиту електроенергію мати якісні та доступні способи взаємодії.

Багато клієнтів вже звикли вирішувати питання дистанційно, не виходячи з дому. Частіше всіх енергоофіси відвідують літні люди, для яких онлайн обслуговування може виявитися проблемою. 

Ми просимо клієнтів, які є більш досвідченими користувачами інтернету, допомагати використовувати дистанційні сервіси для вирішення комунальних питань людям похилого віку – родичам, сусідам, знайомим. Крім цього, через особистий кабінет можна підключити і вести кілька особових рахунків, наразі передавати показання лічильників і оплачувати рахунки тим, хто цього потребує. 

Слід зазначити, що стабільна робота колл-центру і додатково введені номери для кожного енергоофісу дозволяють нам якісно опрацювати всі вхідні дзвінки від клієнтів.

Адже попри введення карантину, необхідно своєчасно і в повному обсязі оплачувати спожиту електричну енергію. Запровадження надзвичайних заходів не звільняє споживачів від оплати за спожиті послуги.

Які заходи прийняті в компанії для попередження поширення інфекції?

Для співробітників, які не беруть участь у безперервних виробничих процесах, надана можливість віддаленої роботи. Іншим – намагаємося організовувати доставку на роботу окремим транспортом, особливо в тих регіонах, де введені обмеження на використання громадського транспорту. Придбано дезінфікуючі засоби, забезпечено додаткове прибирання та дезінфекція офісних приміщень. 

Співробітників, які виявили симптоми нездужання, зобов'язали залишатися удома і негайно звертатися до медичної установи, а також повідомляти безпосередньому керівнику про стан свого здоров'я і своє місцезнаходження.

Ми регулярно інформуємо всіх своїх колег про профілактику та симптоматику коронавірусной інфекції, першочергові дії, даємо рекомендації щодо поведінки в умовах карантину.

Яку ще інформаційну роботу проводить компанія на період карантину?

Ми підключили всі можливі канали комунікації та регулярно інформуємо клієнтів на своєму сайті, офіційних сторінках в Facebook та через ЗМІ. 

В першу чергу, ми закликаємо обслуговуватися дистанційно. YASNO рекомендує клієнтам по можливості залишатися вдома і вирішувати питання по електропостачанню та енергоефективності, а також оплачувати за послуги без додаткової комісії через зручні онлайн-сервіси.

По-друге, користуватися порадами щодо енергоефективності. Вони особливо актуальними стають зараз, у період карантину, коли більшість часу клієнти проводять вдома і активно користуються електроприладами. Ми пропонуємо способи економії електроенергії: енергоефективні набори Розумний Watt з двозонним лічильником і якісне LED-освітлення. 

Ми закликаємо клієнтів зберігати спокій, а також бути особливо уважним до свого здоров'я та здоров'я своїх близьких. Саме це є важливою умовою для запобігання поширення захворювання.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: