рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    ЗМІ дізнались, звідки засновники «Коронавірус-Інфо» взяли гроші на відкриття каналу

    • Розсилка
    Засновник Інституту когнітивного моделювання Віктор Березенко - ЗМІ дізнались, звідки засновники «Коронавірус-Інфо» взяли гроші на відкриття каналу
    Засновник Інституту когнітивного моделювання Віктор Березенко

    Наповненням каналу «Коронавірус-Інфо» займаються співробітники Інституту когнітивного моделювання

    Один із найпопулярніших в Україні каналів «Коронавірус-Інфо» - це проект Інституту когнітивного моделювання, який працюєна волонтерських засадах. Про це розповів Громадському засновник Інституту когнітивного моделювання Віктор Березенко.

    «Ми домовилися з МОЗ і підписали меморандум, що реалізовуємо цей проект на волонтерських засадах», — розповів він.

    Віктор Березенко зазначив, що на відкриття каналу не було потрачено жодної копійки, оскільки це безкоштовна опція месенджеру Telegram.

    «Це не коштує нічого, це ваш телефонний номер і сам телефон. Тобто ви витратили гроші на смартфон, на сім-карту і зараз теж можете створити Telegram-канал», — каже Віктор Березенко.

    Як уточнила виконавча директорка Інституту когнітивного моделювання Світлана Павелецька, наповненням каналу «Коронавірус-Інфо» займаються співробітники Інституту.


    Виконавча директорка Інституту когнітивного моделювання Світлана Павелецька
    Виконавча директорка Інституту когнітивного моделювання Світлана Павелецька

    «Щодо «Коронавірус-Інфо» — це наші співробітники, які працюють постійно у нас у штаті, які отримали додаткове навантаження, але ми не благодійна організація. У нас є pro bono проєкти як у юристів, і це «Коронавірус-Інфо». Над усіма каналами, включно із суміжними, як-то «Лікарі-експерти», «Коронавірус у регіонах», працює 7 людей», – сказала вона.

    Світлана Павелецька уточнила, що Інститут когнітивного моделювання - це комерційна компанія, яка займається соціальними технологіями. Інститут надає консультації щодо стратегії формування іміджу та публічного позиціонування.

    «Ми не суто піар чи диджитал-агенція і не політтехнологічна агенція — ми займаємось усім комплексом. Це не означає, що для когось ми забезпечуємо тільки диджитал, для когось — тільки піар. Ні, ми завжди маємо науковий підхід, будь-яка наша стратегія базується на вивченні аудиторії, на соціологічних дослідженнях і на вивченні психологічних моделей цільової аудиторії нашого клієнта. Не важливо, що це — бізнес, політика чи державні установи», — пояснила вона.

    «Зараз люди звикли, наша інформація є верифікованою, підтвердженою МОЗ», — зазначила Світлана Павелецька.



    «Коронавірус-Інфо» було створено 5 березня 2020 року. На сьогодні канал має понад 3,5 млн підписників у Viber та більше за 817 тисяч — у Telegram.

    Нагадаємо, 29 квітня депутати від партії «Слуга народу» прослухали першу з чотирьох онлайн-лекцій на тему «Адаптація до агресивного середовища: стресостійкість в активній соціальній сфері», які проводив Інститут когнітивного моделювання


    Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

    Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies