На Сумщині збитки газорозподільної компанії з початку року сягнули 43 млн гривень

На Сумщині збитки газорозподільної компанії з початку року сягнули 43 млн гривень
У компанії кажуть, що НКРЕКП свідомо встановив збитковий рівень тарифу на перше півріччя 2020 року, щоб зменшити фінансове навантаження на споживачів газу в опалювальний період

Збитковий тариф на доставку газу покриває лише 77% собівартості послуги, - АТ «Сумигаз»

НКРЕКП затвердив для АТ «Сумигаз» на перше півріччя збитковий тариф на доставку газу, що покриває лише на 77% собівартості послуги. Через це за чотири місяці 2020 року збитки компанії склали 43 млн. гривень.

Ситуацію має виправити економічно обґрунтований тариф, застосування якого з 1 липня 2020 року дозволить до кінця року вивести компанію максимально близько до точки беззбитковості.

Тариф за доставку для оператора АТ «Сумигаз», як і для інших аналогічних компаній, затвердила НКРЕКП 24 грудня 2019 року. Передбачено двоетапне впровадження тарифу: з 1 січня та 1 липня 2020 року.

Держрегулятор свідомо встановив збитковий рівень тарифу на перше півріччя 2020 року, щоб зменшити фінансове навантаження на споживачів газу в опалювальний період.

При цьому тариф на доставку - розподіл газу, що діє з січня по червень 2020 року, не покриває значну частину поточних витрат АТ «Сумигаз».

Усі кошти, отримані за доставку газу, компанія використовують на пріоритетні в умовах карантину напрямки: роботу аварійних служб 104, екстрені ремонти, оплату праці та засоби індивідуального захисту співробітників.

Занижений розмір тарифів, який був затверджений НКРЕКП, робить неминучим подальше збільшення неплатежів і зростання боргів перед оператором ГТС. Це призведе до платіжної кризи в системі доставки газу споживачам, розбалансування всієї газової системи країни і ставить під загрозу її безпечну роботу.

Вирівнювання тарифів на розподіл до економічно обґрунтованого рівня зупинить накопичення боргів в газотранспортній галузі. Дія економічно обґрунтованого тарифу, при збереженні низьких ринкових цін на газ, дозволить до кінця року наблизити газотранспортну галузь максимально близько до рівня беззбитковості. У випадку реалізації такого сценарію фінансовий стан не лише АТ «Сумигаз», а й операторів ГРМ всієї країни стабілізується і дозволить приступити до вирішення боргових проблем газової галузі, що накопичилися за останні п'ять років.

До відома, 104.ua це єдиний сервіс для споживачів природного газу в Україні, можливості якого в 2019 році забезпечили 100 млн контактів з клієнтами. Найбільш популярними є онлайн послуги: особистий кабінет, який обслуговує 2,8 млн. клієнтів щомісяця, 104 Бізнес онлайн – сервіс для бізнесу, мобільні додатки 104 Mobile і 104 Mobile Light, Viber-bot 7104ua і Telegram 7104ua. Контакт-центр 104.ua забезпечує 45 млн контактів з клієнтами на рік. Сервіс 104.ua включає в себе також мережу зі 120 центрів обслуговування клієнтів «104.ua Клієнтській простір» в 16 областях. Центри щорічно обслуговують 5 млн клієнтів.

АТ «Сумигаз» - газорозподільна компанія, що працює під брендом РГК - Регіональна Газова Компанія, на території Сумської області.

РГК сервісна компанія, яка надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу в енергетичній сфері, спрямованих на підвищення стандартів обслуговування та надійності газопостачання. Клієнтами компанії є 20 газорозподільних компаній, що забезпечують розподіл газу для більш ніж 8 млн клієнтів на газопроводах протяжністю 250 тис км.

У 2019 АТ «Сумигаз» доставила до 390 тис. своїх клієнтів 604 млн куб.м газу. Загальна протяжність газопроводі, що обслуговує компанія складає 9,8 тис км.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: