Україна має лібералізувати вантажні залізничні перевезення та знизити тариф – експерт

Україна має лібералізувати вантажні залізничні перевезення та знизити тариф – експерт
«Укрзалізниця» розглядає можливості збільшення тарифів
фото: depositphotos.com

Директор з транспорту «Ост-Вест Логістік Нетцверк» оцінив ініціативу Укрзалізниці щодо гармонізації тарифів на вантажні перевезення

«Укрзалізниця», як монополіст на ринку вантажних залізничних перевезень, тримає бізнес у заручниках і не дослухається до позиції своїх клієнтів, навіть маючи всі підстави для зниження тарифу. Тому ринок цих перевезень має бути лібералізований. Про таке заявив директор з транспорту «Ост-Вест Логістік Нетцверк» Микола Сайгак, коментуючи ініціативу керівництва УЗ щодо гармонізації тарифів на вантажні перевезення, які призведуть до їх підвищення.

«Укрзалізниця» розглядає можливості збільшення тарифів, тому що усі козирі у них на руках, а бізнес – заручник, у якого поки немає альтернативи. Але треба пригадати, що у цьому році поновилися перемовини з Єврокомісією з приводу лібералізації транспорту в Україні – а саме, що необхідно забирати в «Укрзалізниці» монопольне становище на ринку залізничних транспортних перевезень. До кінця року має бути прийнятий якийсь закон і виділені кошти на лібералізацію ринку. Тоді буде виникати конкуренція у залізничних перевезеннях, і «Укрзалізниці» потрібно буде зменшувати тарифи», – пояснив він.

Зараз же, за його словами, керівництво УЗ ігнорує позицію бізнесу і не дослухається до рекомендацій, навіть якщо ці рекомендації продиктовані ринком.

«Зараз усе, що бізнес каже, проходить повз вуха. Навіть сьогодні на нараді говорили, що вартість зерновоза парку ЦТЛ коштує 1250 грн – при тому, що приватний парк пропонує значно менші ставки. Було звернення до «Укрзалізниці» про те, що вам також потрібно зменшувати ставки, щоб була ефективніша робота вашого парку. Але Укрзалізниця робить те, що вважає за потрібне, на жаль», – резюмував експерт.

Раніше директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк також заявив, що експортні вантажопотоки фактично досягли довоєнного рівня, тож зараз «Укрзалізниця» може не тільки нарощувати обсяги перевезень, а й конкурувати з ринком автоперевезень, якщо знизить тарифи на перевезення вантажів.

Читайте також: «Укрзалізниця» вже рік не продає металобрухт. Аналітики пояснили наслідки

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Втома від Шмигаля. Що не так з нинішнім урядом?
Втома від Шмигаля. Що не так з нинішнім урядом? авторська стаття
Навчаня триває близько 10 місяців
Скільки жінок хочуть працювати машиністом у метро: відповідь метрополітену
Модель дебютує в Україні у двох дизельних версіях
В Україні стартують продажі нового Volkswagen Tiguan 2024: подробиці та ціни (фото)
Експерт розповів, що для пересічного громадянина зміна малопомітна, однак великі промислові споживачі електроенергії негативно висловлюються про цю ініціативу
Перехід на єдиний тариф на розподіл електрики зашкодить економіці та євроінтеграції України – експерт
Зовнішні чинники, які можуть сприяти поверненню українців: труднощі працевлаштування в країні перебування, висока вартість життя, погіршення умов соціальної підтримки
Що спонукатиме українців повертатися додому після війни: результати опитування
Фіцо заявив, що рішення України заблокувати транзит «Лукойлу» через свою територію матиме негативні наслідки
Фіцо розкритикував Україну за санкції проти російської нафтової компанії «Лукойл»
Диверсанта було затримано«по гарячих слідах» у результаті спецоперації у Києві
Затримано диверсанта РФ, який готував підпал стратегічних об’єктів «Укрзалізниці» у Києві
Туристи не ходять у ресторани Бодрума через шалені ціни
Турецькі ресторани, що порожніють у пік сезону, пішли на відчайдушний крок
19 червня парламент у другому читанні підтримав законопроєкт № 11084 про «клуб білого бізнесу»
Зеленський підписав закон про створення «клубу білого бізнесу»: деталі
Дата публікації новини: