«Укрзалізниця» має показати калькуляцію вантажного тарифу – голова Ради директорів об'єднання «Укркольормет»

«Укрзалізниця» має показати калькуляцію вантажного тарифу – голова Ради директорів об'єднання «Укркольормет»
«УЗ» ініціює чергове підвищення тарифів на вантажні перевезення на 37%
фото: glavcom.ua

Підвищення тарифу «Укрзалізниці» на вантажі боляче вдарить по відновленню України після війни – Грищенко

«Укрзалізниця» вимагає підвищення тарифу на вантажі на 37%, але відмовляється показувати розрахунки цього тарифу. Тим часом, це підвищення боляче вдарить по повоєнному відновленню України, адже матеріали, необхідні для цього відновлення, значно здорожчають. Про це заявив ексзаступник міністра промислової політики, голова Ради директорів об'єднання «Укркольормет» Сергій Грищенко.

«Ми, металурги, завжди просили дати нам інформацію по структурі собівартості вантажних перевезень. Наші великі підприємства заводили власний парк вантажних вагонів, і брали на себе витрати на їх утримання та ремонт. Тобто, у тарифах «Укрзалізниці» ця стаття мала зменшитися – до витрат власне на перевезення рейками. Але ні! І нам відмовилися дати дані щодо калькуляції тарифів. А усно пояснили: фактично збитки від пасажирських перевезень перекладаються на вантажні перевезення», – сказав Грищенко.

Він також підкреслив, що наразі значна частина продукції йде на внутрішній ринок, адже експорт обмежений транспортними коридорами, а Україна потребує матеріалів для відновлення об’єктів, зруйнованих війною. Але у разі підвищення тарифу «УЗ» це відновлення стане значно дорожчим.

«Зараз потрібно більше металу на внутрішньому ринку, щоб відновлювати зруйноване війною. Неминуча зростання цін на метал на внутрішньому ринку, яке раніше можна було компенсувати експортом, боляче вдарить по споживачах металу. А це неприпустимо. І це треба враховувати», – підкреслив Грищенко.

Раніше в УСПП заявили, що «Укрзалізниця» має збитки на пасажирському сегменті, які покриваються за допомогою перехресного субсидування, тож необхідно шукати прозорі державні рішення по компенсації цих збитків відносно тих тарифів на перевезення, які штучно занижені.

Нагадаємо, раніше в Українському клубі аграрного бізнесу заявили, що якщо «Укрзалізниця» продовжуватиме підвищувати тарифи, аграрії перейдуть на альтернативні логістичні шляхи – передусім, автотранспорт.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

За інформацією поліції, ділки закупили у підрядника 240 підшипників, завищивши ціну на кожному у понад 2 тис грн
Схема з підшипниками: на Київщині викрито розкрадання коштів «Укрзалізниці»
Президент США Дональд Трамп і лідер Китаю Сі Цзіньпін
Трамп підвищив мита на товари з Китаю. Мінторгівлі КНР закликало скасувати тарифи
За словами нардепа, «Укрнафта» реалізує свій газ за ринковими цінами, тоді як населення потребує стабільного постачання за фіксованими тарифами
Уряд має включити «Укрнафту» до механізму пільгових поставок, щоб стримати стрибок тарифів – Кучеренко
Всі зацікавлені у тому, щоб «Укрзалізниця» працювала з прибутками, і розвивала у тому числі пасажирські перевезення, зазначив Забловський
Субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних вбиває наш експортний потенціал – експерт
Таке рішення прийняли у Канаді у відповідь на тарифи президента США Дональда Трампа
Відповідь Трампу: канадська провінція підвищує тарифи на світло для трьох штатів США
США змусять канадців реєструватися під час перебування в країні
США змінюють правила для перебування канадців у країні
Голова Київської міської військової адміністрації наголосив, що тарифна політика має змінюватися відкрито
Новий глава КМВА обіцяє скасувати нові тарифи на утримання будинків у столиці
Фон дер Ляєн заявила, що «глибоко шкодує» про рішення Трампа
Європа готує відповідь на автомобільні мита Трампа
За словами Перцовського, під час обміну даних із «Дією», «Укрзалізниця» отримує від системи лише підтвердження щодо певних людей
«Укрзалізниця» пояснила, чи стався витік даних після кібератаки