З початку року служба «104» «Івано-Франківськгазу» опрацювала понад 23 тис. викликів
Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу
За 10 місяців поточного року на адресу аварійно-диспетчерської служби АТ «Івано-Франківськгаз» надійшло понад 23 тис. викликів різного рівня небезпеки. Найбільше кількість викликів припадає на опалювальний сезон.
Збільшення кількості викликів спричинено самовільним встановленням споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручанням в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан.
«Найбільше викликів надходить в опалювальний сезон. До прикладу, якщо в теплий період 9 тис. заявок за пів року, то взимку їх кількість зростає на 40%», - говорить головний інженер АТ «Івано-Франківськгаз» Андрій Витрикуш.
Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу, що становить майже 90% від усіх заявок. Решта викликів пов’язані з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання.
Наразі головною проблемою аварійно-диспетчерської служби, відзначають в «Івано-Франківськгазі», залишається замортизованість транспорту. Більша половина спецавтомобілів потребує заміни. Однак коштів на це у тарифі не передбачено. В той же час, заміна застарілого транспорту дозволила б прискорити час реагування на виклики.
Швидкість та якість реагування спеціалістів аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники «Івано-Франківськгаз» постійно удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь в огляд-конкурсах АДС, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування. Так, протягом цього року було відпрацьовано 17 тренувальних занять в умовах наближених до реальних.
Коментарі — 0