Кличко розказав, куди підуть 8 грн, які платитимуть за проїзд пасажири столичного транспорту

Кличко розказав, куди підуть 8 грн, які платитимуть за проїзд пасажири столичного транспорту
Мер Києві Віталій Кличко на засіданні Київради

Мер запевняє, що отримані від підвищення тарифів кошти підуть на розвиток транспортної інфраструктури

Отримані від підвищення тарифів у громадському транспорті кошти підуть на розвиток транспортної інфраструктури, на ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив на засіданні Київради.

«Я розумію, що це питання, на жаль, перевели у політичну площину. Але вкотре зазначу: міській владі доводиться ухвалювати і непопулярні рішення, коли йдеться про забезпечення життєдіяльності міста. Коли йдеться про виживання і роботу транспортної сфери столиці», – сказав він і додав, що рішення Київської міської державної адміністрації про підвищення із 14 липня вартості проїзду у громадському комунальному транспорті зумовлене тим фактом, що комунальні транспортні підприємства столиці працюють у збиток.

Тож зміна тарифів дозволить зменшити суми дотацій, які столична влада виділяє на покриття збитків підприємств транспорту. І спрямувати ці кошти на розвиток, зокрема, дорожньо-транспортної інфраструктури.

«Без жодної політики скажу: отримані від підвищення тарифів кошти підуть на розвиток транспортної інфраструктури, на ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств», – наголосив Кличко, коментуючи рішення про підвищення вартості проїзду.

Він нагадав, що сьогодні «Київпастрансу» не вистачає майже 2,5 тисячі працівників, «Київському метрополітену» – близько півтисячі через низький рівень зарплатні.

«Я щойно зустрічався із директором метрополітену. Він сказав, що тільки вчора звільнилися три машиністи. Вони їдуть працювати до Польщі, бо там високі зарплати. Нам потрібно підвищувати зарплатню тут. Знаєте, скільки часу треба, щоб підготувати одного машиніста? 7 місяців на навчання і ще 7 місяців він проходить стажування. Півтора року нам потрібно, аби замінити одного машиніста! – наголосив Кличко. – Ці гроші від підвищення тарифів підуть, зокрема, й на збільшення рівня зарплат».

Щодо потреб ремонту та оновлення, в міській адміністрації відзначають, що на сьогодні у «Київському метрополітені» є необхідність ремонтувати рухомий склад, закуповувати нові вагони, ремонтувати станції метро. Зокрема, потрібно відремонтувати 13 станцій метрополітену.

Треба продовжувати і капітально оновлювати дорожню інфраструктуру, зауважив міський голова.

«У нас сьогодні 75 мостів і шляхопроводів у передаварійному стані! Ми зараз ремонтуємо об’єкти інфраструктури, які як відкрили 40-50 років тому, так і не переймалися їх станом! На все це потрібні кошти. І щоб хоч частину їх вивільнити, ми можемо зменшити дотації транспортним підприємствам. Хоча б наблизивши тарифи на проїзд до їх собівартості», – сказав Кличко.

Для постійних користувачів громадським транспортом середня вартість проїзду складатиме 6,5 гривень за умови придбання проїзного квитка. До того ж буде збережено безкоштовний проїзд для пільговиків, зазначив мер.

Нагадаємо, 5 липня мер Києва Віталій Кличко заявив, що без підвищення тарифів на проїзд в громадському транспорті не уникнути кризи у транспортній сфері столиці. Підвищення вартості проїзду має відбутися

із 14 липня 2018 року вартість проїзду у міському транспорті столиці зросте і складатиме від 6,3 грн – за умови користування проїзним квитком або безконтактною карткою, та 8 грн – за разову поїздку.

У четвер, 12 липня, під стінами Київської міської державної адміністрації проходить дві акції протесту: за і проти підняття цін на проїзд у громадському транспорті.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: