Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Компанії тестя Насірова не сподобалися вимоги у тендері на реконструкцію Шулявського мосту

    • Розсилка
    <span>Шулявський міст рухнув у лютому 2017 року</span> - Компанії тестя Насірова не сподобалися вимоги у тендері на реконструкцію Шулявського мосту
    Шулявський міст рухнув у лютому 2017 року

    КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» оголосило торги на реконструкцію Шулявського шляхопроводу

    ТОВ «Альтіс-спецбуд» програло скаргу в АМКУ щодо визнання незаконними вимог замовника по торгах на реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Києві очікуваною вартістю 608,57 млн грн. Про це повідомила державна уповноважена Агія Загребельська.

    Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» оголосило торги на реконструкцію Шулявського шляхопроводу, що частково розвалився у лютому 2017 року.

    «Альтіс», що належить Олександру Глімбовському, тестю екс-голови Державної фіскальної служби Роману Насірова, був незадоволений двома вимогами тендерної документації.

    Фірма вважала незаконною вимогу підтвердження інформації про наявність працівників шляхом подання копії Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, який є лише «доказом виконання відповідних податкових зобов’язань».

    «Чинним законодавством України не передбачено права замовника вимагати від учасників згаданого вище звіту про нарахування та сплату ЄСВ», – вказав скаржник, наголосивши, що відсутність такого документу у тендерній пропозиції не може бути підставою для відхилення замовником.

    На думку «Альтісу», для підтвердження наявності робітників достатньо копій наказів про їх прийняття на роботу та довідки у довільній формі.

    В АМКУ не погодились з вимогою «Альтісу», який не довів, що не може подати такий звіт на вимогу замовника.

    Другу частину скарги «Альтісу» не розглядали через пропущені терміни оскарження. Це була вимога щодо приховування замовником технічної інформації щодо підряду.

    «Альтіс» повідомив, що замовник в тендерній документації оприлюднив лише дві сторінки технічного завдання і не оприлюднив проекту документацію.

    Цього недостатньо для складання кошторисного розрахунку. Окрім того, в проекті договору з майбутнім переможцем тендеру замовник вказав, що «Генпідрядник зобов’язується виконати на свій ризик власними і залученими силами, засобами і способами роботи… відповідно до затвердженої проектної документації…».

    Замовник на вимоги оприлюднював шматки інформації щодо окремих технічних аспектів предмету закупівлі і визнав, що проектну документацію буде надано до виконання лише переможцю тендеру після укладення договору та оформленого належним чином дозволу на виконання робіт.

    Однак виявити дискримінаційний підхід замовника не вдалось, оскільки скаргу по цьому аспекту треба було подавати за чотири дні до кінцевого терміну подання пропозицій, який був на час появи у тендерній документації оскаржуваного пункту – тобто за чотири дні до 27 березня. Цей термін на момент подання скарги 30 березня вже сплив.

    КП «ДБШТС м. Києва» від серпня 2015 року очолює Максим Калінін, головою тендерного комітету є його перший заступник Роман Лісневський. Нещодавно Лісневський на тендері свого підприємства з послуг техогляду очікуваною вартістю 8 млн грн відмовився брати в руки і приймати тендерну документацію від фірми, яка обіцяла виконати роботи за 6 млн грн. Під час скарження стало відомо, що «перший заступник директора, голова ТК Лісневський не уповноважений виконувати функції служби діловодства (канцелярії) та особисто приймати кореспонденцію». Через це ДБШТС віддав перемогу іншій фірмі ТОВ «Нові інтегровані системи автоматизації» з пропозицією, дорожчою на 1,75 млн грн.

    Нагадаємо, 27 лютого 2017 року в Києві обвалився Шулявський шляхопровід, який вже давно обіцяли реконструювати.

    Восени минулого року у Києві під Шулявським мостом застрягла вантажівка.

    У лютому 2018 року на Шулявському мосту з асфальту вилізла арматура, внаслідок чого пошкоджені колеса більш ніж 10 авто.

    У КМДА повідомляли, що на реконструкцію транспортної розв’язки на Шулявці знадобиться 17 місяців і близько 811 млн грн. 

    Джерело: Наші гроші

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ