На вулицях Києва з’являться велосипедні зони очікування (фото)

На вулицях Києва з’являться велосипедні зони очікування (фото)
Першу велосипедну зону очікування влаштували на регульованому перехресті вулиць Олеся Гончара та Ярославів Вал
Фото: КМДА

Зони очікування покликані зменшити кількість ДТП за участю велосипедів

На вулицях Києва облаштовують лівоповоротні велосипедні зони очікування. Завдяки ним покращується видимість велосипедистів під час поворотів ліворуч, перелаштування та маневрів на перехресті. Такі зони покликані зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод за участю велосипедів. Про це повідомив заступник голови Київської міської держадміністрації Олександр Густєлєв.

«Першу велосипедну зону очікування влаштували на регульованому перехресті вулиць Олеся Гончара та Ярославів Вал. Промаркована зона з віднесеною вперед стоп-лінією дає змогу виконувати велосипедистам безпечний лівий поворот на перехресті. Зону очікування організували в рамках продовження велосипедної смуги на вулиці Олеся Гончара від вулиці Ярославів Вал до Великої Житомирської. Таким чином велосипедними смугами поєднано площу Перемоги, Львівську площу, Золоті Ворота та вулицю Велику Житомирську. Незабаром такі ж зони очікування для велосипедів будуть облаштовані на вулицях Цитадельній, Бажова та Микитенка», – зазначив Густєлєв.

Як правильно проїжджати велосипедну зону очікування?

Велосипедистам: на червоний сигнал світлофора для повороту ліворуч перелаштуватися з велосипедної смуги на зону очікування перед автомобілями, позначену червоною розміткою, та зайняти положення якомога лівіше. Рушати на зелений сигнал світлофора. На зелений сигнал світлофора для повороту ліворуч зачекати на велосипедній смузі на червоний сигнал і перелаштуватися на велосипедну зону очікування якомога лівіше. Рушати на зелений сигнал світлофора.

Необхідно обов’язково подавати сигнал рукою про напрямок маневру.

Автомобілістам: на червоний сигнал світлофора зупинитись перед першою стоп-лінією біля знаку та розмітки «Стоп». На зелений сигнал світлофора дати можливість велосипедистам виконати лівий поворот, рухатися за велосипедистами, зберігаючи дистанцію.

«Розвиток велосипедної інфраструктури – вимога часу. Тож навчитися всім взаємодіяти та поважати одне одного на дорогах – запорука безпеки для кожного учасника руху», – наголосив Густєлєв.

Раніше КМДА повідомляла, що в Києві розширюється веломережа. Роботи ведуться одночасно за трьома напрямами: створення нової велоінфраструктури в рамках робіт із реконструкції та капітального ремонту доріг, збільшення кількості вулиць із суміщеним рухом велосипедного та громадського транспорту, а також впровадження нових схем організації дорожнього руху.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: