рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    У Києві планують збирати польські трамваї Pesa

    • Розсилка
    Трамваї Pesa працюють на лінії швидкісного трамвая у Києві - У Києві планують збирати польські трамваї Pesa
    Трамваї Pesa працюють на лінії швидкісного трамвая у Києві

    У столицю приїжджає перший трамвай, який уже буде зібраний у Києві

    У Києві за кілька тижнів планують відкрити сервісний центр збірки польських трамваїв Pesa. Про це заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

    «Там буде проходити великовузлова збірка трамваїв Pesa. Зараз якраз приїжджає перший трамвай, який уже буде зібраний у Києві. У минулому в нас були невеликі затримки з запуском цеху. Але наше завдання зробити так, щоб вони потім відкрили повноцінне виробництво — можливо, з виготовленням запчастин на території України», – повідомив він в інтерв’ю Чесно.

    Давтян зазначив, що трамваї «Електрон» українського виробництва не працюють через погану якість. На маршрутах їздять щонайбільше дві-три одиниці з десяти закуплених. При цьому, за словами посадовця, українські «Електрони» коштують так само, як якісніші польські Pesa.

    Також Давтян повідомив, що Міжнародна фінансова корпорація (IFC) готова фінансувати проект швидкісного трамваю в центр – від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту. Утім, такий проект не передбачено Генпланом.

    «Трамвай можна запустити, скажімо, вулицею Жилянською, правою смугою. Зробити цю смугу для велосипедів, трамваїв і громадського транспорту. Таким чином, там уже ніхто не буде паркуватися, пасажири безпечно виходитимуть на тротуар», – зазначив Давтян.

    Як пише Хмарочос, на лінії швидкісного трамвая наразі є 10 нових «Електронів», 38 Pesa та лишився один старий трамвай.

    Як відомо, 28 вересня «Київпастранс» оголосив тендер на покупку 10 низькопольних трамваїв за 430,5 млн грн. Згідно з вимогами, довжина трамвая повинна перевищувати 26 метрів, а частка низького рівня підлоги повинна становити не менше 70%. Вагони повинні бути новими і виготовленими не раніше 2018 року.

    Нагадаємо, що 11 листопада 2016 року було підписано фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком. Мета проекту - розвиток інфраструктури міського пасажирського транспорту України. Загальна сума кредиту - 200 млн євро.

    Київ залучає кредитні кошти від ЄІБ в розмірі 50 млн євро на оновлення громадського транспорту, термін кредиту - до 20 років, а процентна ставка становитиме близько 2% річних.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ