Президент «Київстару» розповів, чи зростатиме цьогоріч оплата за мобільний зв'язок
«Я не вірю, що українець буде платити колись за мобільний зв’язок стільки, скільки німець», – Комаров
Середній дохід з одного абонента становить в середньому 80 грн – це найнижчий показник у Європі. Попри це, компанія не планує підвищувати тарифи на мобільний зв’язок. Про це повідомив президент «Київстару» Олександр Комаров, йдеться в матеріалі «Главкому».
«Поки планів підвищення тарифів у цьому році в нас нема, але це не означає, що вони не можуть з’явитись. Звісно, ми прагнемо виконувати бізнес-показники, до яких у нас прив’язані інвестиції. Але наш низькій середній чек мене хвилює. Я вчора пішов підстригся за 400 грн, випив чашку кави за 50 грн і подумав, що це три місяці мого власного мобільного зв’язку. Середній APRU (дохід з одного абонента) порядку 80 грн – найнижчий у Європі, й Україна перебуває в тридцятці країн поруч із Бангладешем та Непалом із найменшим APRU у світі», – розповів Комаров.
За його словами, такий низький чек викликало багато чинників. Економіка й макроекономіка, певне конкурентне середовище, навіть пізній запуск 4G призвів до того, що індустрія дуже довго жила в стандарті 2G без особливої диференціації і, по суті, уся конкурентна боротьба велася навколо ціни.
«Я не вірю, що українець буде платити колись за мобільний зв’язок стільки, скільки німець у наших економічних умовах. Є так звані метрики, які показують частку доходу телекомринку до ВВП. І ми будемо прагнути не абсолютного росту APRU, а якогось відносного. У всьому має бути баланс. Те, що відбувається в нас, – це дисбаланс, і те, що відбувається в США та Канаді, де на мобільний зв’язок витрачається $60–70 на місяць, – це теж дисбаланс. Загальний вектор в Україні буде, думаю, на ріст ціни як мінімум на рівень інфляції», – сказав Комаров.
Зазначимо, наразі тарифи «Київстару» стартують від 125 грн на чотири тижні.
Із 1 грудня 2021 року в Україні запрацює спрощена процедура зміни мобільного оператора зі збереженням номера телефону. Міністерство цифрової трансформації активно підтримувала її впровадження, адже це забезпечить зручний перехід між компаніями та покращить користувацький досвід абонентів
Коментарі — 0