Відомий продюсер заявив про крах музичного телебачення в Україні
Ясинський: «Головне, про що має думати артист, – це як створити хітову пісню. Де знайти аудиторію для прослуховування – справа вже другорядна»
Телебачення вже дуже давно перестало бути засобом для просування музичного продукту. Таку думку в інтерв'ю «Главкому» висловив музичний продюсер, керівник агентства Secret Service Entertainment Михайло Ясинський.
«У нас майже немає музичних каналів. А той, що залишився, має потужний бренд, але не дуже високі рейтинги. Я кажу про М1. Думаю, єдиним виходом для нього є переформатування. У якому вигляді канал постане у майбутньому – це вже справа команди, котра ним займається», – каже продюсер.
На його думку, одним з інструментів просування музики нині є швидше ТікТок. Але й він повністю всіх потреб не покриває. Там своя специфіка, пов’язана з трендами й алгоритмами платформи.
«Головне, про що має думати артист, – це як створити хітову пісню, як на мене. Де знайти аудиторію для прослуховування – справа вже другорядна. Чи на традиційному телебаченні, чи на радіо, чи в інтернеті», – зазначає Ясинський.
Коли востаннє платив за своїх артистів, щоби їхні пісні взяли на радіо, а кліпи – на телебачення митець навіть не може згадати:
«Дуже давно це робив. Уже навіть і не згадаю, коли саме. Щодо грошей теж не пригадую. Займався таким ще до Революції Гідності».
Телебачення дуже давно перестало бути засобом просування музичного продукту
Якщо відкрити плейлист однієї провідної столичної радіостанції, то можна побачити, що там тепер лише українська музика. Дані за добу 15 січня: Океан Ельзи – 9 пісень, Білик – 9 пісень, Барських – 8, Пивоваров – 6, Монатік - 5 Кароль – 5, Оля Полякова – 3 пісні. На питання, чому Полякова, яка насправді є однією з топових артисток у країні, тепер так мало присутня в ефірі, Ясинський відповів наступне:
«Бо тільки 17 січня ми випустили альбом старих пісень Полякової «100% UA», перекладених українською. Місце того чи іншого артиста в ефірі складається із сукупності всіх пісень, які звучать на тій чи іншій радіостанції. «Океан Ельзи» все своє існування є україномовним гуртом. Не дивно, що його всюди більше. Інші артисти переклали свої пісні українською та випустили їх раніше. Тому Барських усюди більше.
З Олею у нас інша стратегія. Ми рік не випускали ці пісні. На концертах ми їх співаємо з березня минулого року. Так було зроблено саме для того, щоби люди почули поступово її нові пісні українською. Якби я вже тоді випустив старі пісні перекладені, то їх радіостанції дуже швидко б узяли у каталог. І через це було б складно мені досягти навіть третьої позиції з новими піснями».
Нагадаємо, продюсер Полякової розкрив її гонорар на скандальному весіллі та секрет торта за 100 тис. грн. На початку жовтня у Львові відбулося гучне весілля експрокурора Ростислава Ільницького та ексспівробітниці Держбюро розслідувань Роксолани Москви. На святі виступили знамениті українські артисти, серед яких Оля Полякова.
Раніше продюсер Олег Бондарчук назвав артистів, для яких тепер зникло місце в українському шоубізнесі.
Коментарі — 0