Каменських прилетіло від українців за «благодійний» розіграш Infiniti: відео зникло
Шанувальники артистки дорікнули їй, що такі конкурси в соцмережі нині не на часі
Співачка Настя Каменських в соцмережі оголосила про розіграш дорогого авто та телефону під час війни. Артистка пообіцяла подарувати одному з підписників Infiniti, а іншому – iPhone за підписки на майже 100 спонсорських каналів в Інстаграм. Після гучної критики допис зник зі сторінки співачки.
«Ми разом з організаторами вирішили влаштувати благодійний конкурс, в якому хтось з вас отримає цей неймовірний автомобіль Infiniti, а донат 100 000 грн я відправлю у збір на авто для для наших захисників, який ми відкрили в рамках туру «Я – Україна», – йшлося в повідомленні.
Шанувальники артистки дорікнули їй, що такі розіграші нині зовсім не на часі: «От не на часі таке. Краще складіться зі своїми друзями з ваших підписок і купіть військовим декілька автомобілів на ці гроші. І ті 100 тисяч, які ви пропонуєте потім передати, вибачте, але це дуже мізерно», «А перемоги вам не треба? Машину відправте на ЗСУ», «Піар на війні – це низько», «Може краще відразу віддати машину на фронт. Навіщо цей розіграш?».
«Гів по-модному тепер називається благодійний конкурс, – пише телеграм-канал Культурная прачечная. – Настя Каменських розігрує автомобіль Infiniti за підписку на 94 акаунти. Благодійність полягає у тому, що сама співачка переведе 100 тис грн у збір на авто для батальйону «Азов». Плюс все це подається під соусом «підтримки українського бізнесу». Серед 94 акаунтів, на які треба підписатися, є онлайн-магазини, турагентства, тарологи, спадкова ясновидиця, блогери-мільйонники (alexw1se, ud30, Саша Рей, Аліна Шаманська, Кенді Суперстар) ведуча Анна Буткевич, співачка SOWA. Радує, що хоча б русні ми не знайшли. Усі інста-гіви відбуваються плюс-мінус за однією схемою. Учасники гіву (це на них треба підписатися) скидаються на якийсь дорогий приз типу авто. Гів проводиться на сторінці артиста чи блогера із великою аудиторією, який отримує свій гонорар. Найчастіше організатором гіву є або один із учасників, або третя особа. Тобто це така-бізнес схема, як швидко і відносно недорого набрати підписників. Чим більша кількість учасників гіву, тим дешевше їм обходиться участь. Інстаграм постійно блокує такі розіграші, оскільки вважає їх порушенням правил. Якщо роки три назад у інсті процвітали гівевеї, то зараз їх проводять набагато рідше, бо вони «вбивають» акаунт. Але, схоже, війна надала гівам нових сенсів».
Коментарі — 0