«Бойова броньована машина «Козак-2»:потенціал і можливості приватних підприємств ОПК»
Це перша машина такого класу, що прийнята на озброєння армії України за всю історію незалежності держави. І що особливо показово – новий бронеавтомобіль розроблено і серійно виготовляється на приватному підприємстві – на київському НВО «Практика», яке входить до Ліги оборонних підприємств України. Таку думку висловив Сергій Згурець, Директор інформаційно-консалтингової компанії; Defense Express, член Правління Громадської спілки «Ліга оборонних підприємств України», під час прес-конференції в прес-центрі Главкома
На думку експерта, спеціалізований броньований автомобіль «Козак-2» ПСЗА-5 (Панцеровий Захист Спеціалізованих Автомобілей 5 класу) призначений для перевезення особового складу, зразків озброєння, військових вантажів і майна всіма типами доріг і місцевості; проведення тактичних операцій, таких як патрулювання, супроводу транспортних засобів під час виконання спеціальних завдань; передачі розпоряджень і забезпечення зв'язку; вогневої підтримки особового складу в бою, а також для захисту екіпажу і вантажу, особового складу від вогню стрілецької зброї калібром 7,62 мм, осколків боєприпасів і мін. Функції забезпечення армії бронеавтомобілем «Козак-2» ПСЗА-5 покладені на Центральне автомобільне управління ЗС України.
По суті, «Козак» другого покоління і потужніше, і краще захищений, ніж його попередники. Поліпшення і зміна конструкції проходило як на основі досвіду експлуатації, так і побажань військових – з урахуванням бойового досвіду. Бойові дії підняли планку вимог.
Пропонуємо також переглянути запис прес-конференції. Запрошені гості: Сергій Згурець, Директор інформаційно-консалтингової компанії; Defense Express, член Правління Громадської спілки «Ліга оборонних підприємств України»; Олег Висоцький, Голова Ради директорів ПРАТ «НВО «Практика» (розробник та виробник ББМ «Козак-2»), член Правління Громадської спілки «Ліга оборонних підприємств України».
Коментарі — 0