Київське «Динамо» прибрало з фан-шопу сувеніри зі свинями через обурення фанатів
Символ 2019 року біля уболівальників київського клубу асоціюється зі «Спартаком»
Фан-шоп київського «Динамо» зняв з продажу сувеніри зі свинями - символом 2019 року. Прийняти таке рішення змусили вболівальники, у яких тварини асоціюються з московським «Спартаком».
Причина цього рішення була озвучена клубом через сторінку у Facebook.
«Дорогі вболівальники! Традиційно напередодні новорічних свят наш офіційний клубний фан-шоп випускає сувенірну продукцію з символікою року, що наближається, за китайським календарем.
Як відомо, 2019 й рік буде роком Жовтої Земляної Свині (Кабана). Саме тому з цим символом і були розроблені деякі позиції сувенірної продукції для фан-шопу.
На жаль, частина наших уболівальників сприйняла подібні сувеніри вкрай негативно, побачивши якийсь зв'язок сувеніра з давнім протистоянням київського Динамо та московського «Спартака».
Фан-магазин підкреслює, що ні в якому разі не хотів нікого образити, і не планував, аби сувенір асоціювався зі «Спартаком», або яким-небудь іншим клубом. Виходячи з ситуації, що склалася, було прийнято рішення зняти з продажу дану продукцію», - йдеться в заяві.
Коментарі — 0