Промоутери етапів Формули-1 розкритикували підхід нових власників
Деяким етапам пропонувалися більш вигідні фінансові умови.
Промоутери Гран Прі піддали критиці напрямок розвитку Формули-1, який обрали власники серії з Liberty Media, і спільно висловили занепокоєння майбутнім чемпіонату світу.
У той час, як зберігається невизначеність стосовно долі п’яти Гран Прі, у яких термін угод на проведення спливають вже цього року (Велика Британія, Італія, Іспанія, Німеччина та Мексика), серед організаторів перегонів зростає розуміння необхідності змін.
У понеділок на зборах Асоціації промоутерів Формули 1 (FOPA), у якій взяли участь представники більшості організаторів Гран Прі, було досягнуто спільної думки щодо занепокоєння майбутнім чемпіонату світу.
Зокрема, лунають тривожні дзвіночки щодо того, що перехід Ф1 на платне телебачення зменшить кількість глядачів – і, як наслідок, і тих, хто зацікавлений у придбанні квитків. Також задавалися питання, чому деяким етапам пропонувалися більш вигідні фінансові умови.
Промоутер Гран Прі Великої Британії Стюарт Прінгл, який є директором траси в Сільверстоуні, заявив про необхідність вирішення ключових питань.
В інтерв’ю The Daily Mail він сказав: «Схоже, Маямі отримає безкоштовну угоду. Це негарно у порівнянні з будь-ким, а особливо з хлопцями з Остіна в Техасі, які працюють над тим, щоб заплатити за власну гонку. Якщо так триватиме й надалі, у Формулі-1 з’являться автодроми другого сорту, якщо вони взагалі будуть».
«Усі незадоволені. Ми всі були слухняними й досі зберігали спокій, але в нас є великі побоювання з приводу майбутнього чемпіонату під керівництвом тих людей, які ним керують», - додав він.
У Liberty Media відмовилися коментувати це питання, але, як стало відомо, планується зустріч зі всіма промоутерами, щоб обговорити їхню позицію.
Коментарі — 0